Vi som väntar smått i September 2012
jaa de spelar absolut ingen roll.. jag har ännu inte smält att min sambo var nyfiken att kolla kön.. vet inte hur jag ställer mig till de.. vi har också 2 veckor kvar..
jaa de spelar absolut ingen roll.. jag har ännu inte smält att min sambo var nyfiken att kolla kön.. vet inte hur jag ställer mig till de.. vi har också 2 veckor kvar..
blev ni lurade på 1 april igår? :)
wieee 14 dagar här :D
lyssnade just på bebis hjärtljud... så mysigt, nu behöver jag inte lyssna mer förrän RUL
Jaa. Eftersom att vi bor så pass långt ut i "skogen" ;) Så klarar vi oss inte utan bil. Jag har en mercedes kombi nu, och min sambo har en Ford (en sån stor som en lastbil med dubbla säten och flak) MEN den är för hög, så inom kort kommer jag inte in i hans bil, det är svårt redan nu... Och min bil känns för liten.
Vi får plats, men eftersom jag alltid måste färdas med bil, ofta för att ens ta mig och handla, så vill vi ha en lite större bil som är säkrare, och såklart lite större utrymme för både barnvagn och hund :) Men mest för att den skall vara säkrare för mig och bebis, ifall något skulle hända. Det blir det dyraste men väl värt det ! köper såklart något begagnat och den kommer ligga ungefär i samma prisklass så det blir inte så stor skillnad...
Ni som inte har körkort kommer klara det galant ändå ! Jag började läsa 2 månader innan provet, så det borde ni göra om ni får HP eller något, sen gör ni åtminstone teoriprovet :) tillslut går det :)
Nu ska jag förbereda mig med dusch och frukost innan jag skall till sjukgymnasten.. Har aldrig förr längtat så mycket på att få gå dit !