Vi som väntar smått i September 2012
Ni som känner sparkar varje dag har ni börjat se något sov och vaket mönster?

Här hos oss är man på BM-besök i vecka 12 eller något sånt och sen är det inte förrän vecka 24 om det inte är ens första barn. Är det första barnet har man även ett besök i vecka 20, vilket jag fick den här gången och jag frågar mig varför. Helt meningslöst då jag inte ens fick träffa min vanliga bm.
Jag hade bra HB men dåligt ferritinvärde och vi pratade om det sist jag var där. Tänkte att de kanske kunde ha tagit ett HB för att kolla hur det låg till, men det behövdes ju inte eftersom jag hade så bra på inskrivningen. Jaha, men det var ju flera månader sen! Och enligt den bm jag pratade med skulle inte lågt ferritinvärde ge några biverkningar, vilket jag tycker låter väldigt konstigt. Varför ska jag äta järntabletter i så fall?
Mina andra barn har minst två släktnamn var, men blir det en pojk den här gången också vet jag inte hur vi gör. Nu har vi grävt långt tillbaka för att hitta de vi har och att hitta två till känns svårt. Börjar gilla namnet Algot mer och mer, och det är ett namn vi har i släkten, så det kan hända att det kommer med på något sätt.
De barn jag har heter:
Lars Morten Valfrid
Tore Vidar Hartvig
Tage Knut Gottfrid
Många som har gjort RUL nu. Roligt för er