Skoogish skrev 2012-04-25 22:10:55 följande:
Nej, det är ju inte så att man mår dåligt över att fylla år i december. Jag har väl mest tyckt att det är när jag skulle ta körkort och för att jag hade en äldre pojkvän innan jag fyllde 18 - men som du säger, man gråter ju inte blod för att man föder en unge då.. :)
Haha, dumt att planera ;) Min mamma har också försökt att planera ungar, men hon verkar som mest fertil på våren ^^ Skumt, det här med hormoner och kroppar.. Men du har i alla fall rätt utspritt - det måste vara lite skönt :)
Ja, jag tror inte att man ska tänka så mycket när det kommer till barnproducerande. För min del verkar jag bli gravid bara jag ens tänker tanken (no offense ni som haft problem eller mycket jobb med att bli gravida, men så är det för oss tydligen). Syrran däremot verkar kunna bestämma vilka månader hon vill ha barn, hon ville ha juni och september, vilket det också blev.
I just min familj är det någorlunda utspritt, men ska man blanda in våra syskons barn så är det helt plötsligt många kalas på raken då de bara fyller med några dagars mellanrum