Vi som väntar smått i September 2012
En del tänker ju bakåtflyttad i bf och andra bakåtflyttad i dagar...
Även jag hade massor med såna tankar vid första barnet. Jag drömde mycket konstigt om att han försvann/lämnade mig och grät ofta...
Det hör nog till
Det gäller i hela Sverige. Det var ett tag sen de gick ut med att de ska sluta med mammakläder och rea ut allt som finns...
Superbia: Hur har det varit för dig? Läste nånstans att man oftast får bf tillbakaflyttat om det är en pojke, och framflyttat om det är en flicka. För att pojkar oftast växer fortare...
Det har stämt på mina två grabbar iaf. Får se om det stämmer med den här bebisen också
Tack för svar
Lite intressant är det ju. Frågade min bm om detta, men hon sa att hon aldrig hört talas om att det skulle vara så.
Vad häftigt med din lillebror Edds!
Då är det säkert en flicka. Läste nånstans att man ska fråga barn i 5-6 årsåldern, de brukar ha känsla för sånt där.
Min 4-åring vill ju gärna ha en till lillebror och satt och tittade på ultraljudsbilden vi fick vid KUB när han sa: Mamma jag ser här på bilden att det är en pojke, men jag blir inte ledsen om det blir en flicka. Jag tycker ju om flickor också.
Sötisen!
Ja det är så underbart att höra deras funderingar