Inlägg från: JePaLuLi |Visa alla inlägg
  • JePaLuLi

Vi som väntar smått i September 2012

Vi är också inne på brio sing. Tycker sen är så fin och hittade ett ställe med kampanj just nu... Dock är jag rädd att den ska kännas på tok för hård, hat hört att det inte finns nån fjädring i den. Vi bor ju på landet och kommer köra en del på grusvägar...
    Har iofs även hört att de har åtgärdat de punkter de fick kritik för.

• JePaLuLi

Vår lilla buse snurrade runt under kub och ville inte låta sig mätas :)
    Men till slut gick det! Den vinkade åt oss och drack fostervatten.
    Vi fick 1:16000 på DS
    Och 1:39000, 1:69000 på de andra. Kommer bara i låg se första siffrorna, blev så glad att allt såg bra ut :)

• JePaLuLi

Här fick vi tid för KUB samtidigt som jag ringde för inskrivning. Alla län erbjuder ju inte KUB till alla, då kan man behöva boka in det privat.

• JePaLuLi
    Kickioh skrev 2012-03-04 10:59:19 följande:
    Gör alla KUB eller är det nån som gjort NUPP-test bara?
    Och är det någon som vet hur länge man kan göra det? Vet att det normalt görs mellan v 11-13, men det kan väl aldrig bli "för sent", eller? Vi kommer nog måsta åka långt, tänkte ringa spec.mödra imorgon och fråga vart det finns närmast. Gissar att det blir Umeå.

Till mig sa bm att man måste göra det innan 13+0
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Lucas & Linus ♥ღ¸.?°¯)★
  • JePaLuLi

Nån som testat bikarbonattestet än? Eller rödkålstestet? Jag har gjort med bikarbonat 4 ggr och fått flickresultat varje gång. Med rödkål fick jag pojke en gång och flicka en gång :)

• JePaLuLi
    un poco skrev 2012-03-04 17:34:09 följande:
    Jag blev så nyfiken nu. Så jag testade med bikarbonat och det pyste och bubblade som bara den.
    Så om det stämmer blir det en pojke isf.
    Fast nu går jag in i vecka 11 imorn, får prova en gång till senare

Hihi vad roligt
    Ja det är ju inte vetenskapligt så klart, men kul att testa! 
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Lucas & Linus ♥ღ¸.?°¯)★
  • JePaLuLi

Jag vaknade igår en stund efter att jag somnat och bara var tvungen att ha en apelsin. Helst hade jag velat ha färskpressad. Apelsinjuice men det orkade jag inte fixa med :)
    Ha ni några sug efter nåt speciellt?

Har inskrivning idag! :)

• JePaLuLi

Kissar i en burk, mäter upp tex två skedar urin och blandar sen i två skedar bikarbonat. Det ska vara samma mängd urin som bikarbonat.
    Får du minsta reaktion, att det fräser, bubblar eller liknande så sägs det tyda på en pojke. Händer ingenting är det en flicka :)

Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012