• stegen

Vi som försökt ett tag utan plus

Maramina skrev 2013-01-30 23:07:21 följande:
    Har du fortfarande så imorgon så kontakta sjukvårdsupplysningen åtminstone. Du behöver ju faktiskt inte säga att du är gravid...

Ska göra det imorgon om det inte är bättre, annars gör väl min man det som helst hade varit på akuten för länge sen....

Dessutom har vi nog lyckats med en BV....typiskt!
  • stegen

Tack tjejer! Vem vänder man sig till med bv? Känns inte som vårdcentralen?

Mysigt med huset Lillnosen, och så skönt det kommer att vara när de är klart!!! Kram

• stegen
    mylady skrev 2013-01-31 07:15:50 följande:
    Fortfarande ingen mens som dykt upp. Ingen blödning alls sen i tisdags, ingen färg alls nånstans. Vart håller den hus?

Har du testat?

Jag fick själv en liten blödning och trodde vi misslyckats med vårt försök, men så fel jag hade.
  • stegen

Tror att det känns bättre idag, men lovar att ringa om det kommer tillbaka!

Kram på er tjejer

• stegen

Jay: Underbara nyheter!

Ni som undrar, bv är bakteriell vaginos (om jag nu stava rätt). Ganska vanligt vad jag förstår, men jag är osäker på om det är det.

• stegen
    Pastell1983 skrev 2013-02-01 18:30:49 följande:
    Är det någon i tråden mer än jag som INTE ska med?   Ska alla med nu helt plötsligt?

Jag ska inte )
  • stegen

Nellin: Något jag lärt mig med åren är att folk som inte fått kämpa aldrig aldrig kommer att förstå vad vi går igenom, utan att mena eller vilja det så omedvetet sårar dom oss. Tyvärr gör det ungefär lika ont om samma människa säger, jag förstår precis vad ni går igenom.

Denna längtan, denna kamp är så känslig så det är lätt att ta åt sig av något som kanske inte alls var menat illa. Men tro mig jag vet hur ont det gör!

Stor kram!!

Vårväntan: Jäkla skitmens!

Var är emme? Inte sett henne på länge, saknar! har jag missat något?

Och Malin om du smyger i kulisserna så vill vi veta hur det går för dig!

• stegen

JZ: Grattis till bilköpet!

Solrosen och försöker, håller tummarna för er!

Idag går jag in i vecka 15, visst susar tiden framåt? Förstår inte hur det kan gå så här fort. Dock tycker jag att det är jobbigt att det är ytterligare typ 6 veckor innan jag får ett livstecken på att allt är som det ska! Funderar på att beställa ett angelsound, men då vill man ju göra det på ebay (150kr mot 600kr i Sverige) men leveranstiden lär vara evigheter.

Kram på er fina!

Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus