• stegen

Vi som försökt ett tag utan plus

Pastell: Håller tummarna! Kram

• stegen

Nellin: Fyy, hoppas att proverna är bra! En stor kram till dig!

BaPumba: vilken knepig sits, hoppas att det kommer att lösa sig!

• stegen

Och mina hormoner hjälper mig att bli på ännu sämre humör!

Psykologiboken jag måste ha snarast, ska ha ett prov och ett uppdrag inlämnat innan 3 mars är slutsåld på adlibris, bokus och bokia, hittar inga andra ställen som säljer.

Nu är mitt hopp hos en tjej i Göteborg som annonserar på blocket att hon vill skicka den!

Var bara tvungen och skriva ut min irritation

Kram på er tjejer!

• stegen

Lillnosen: Hoppas ni får till det imorgon!

Nellin: håller tummarna imorgon på ditt VUL!

• stegen
    Maramina skrev 2013-02-07 06:49:07 följande:
    Du, om hon inte skickar den, hojta till så tar jag och hämtar den och skickar den till dig! Du måste ju ha boken!

Du är för go, men inte ska du behöva göra det!

Fick nyss svar på mailet att den finns kvar, men dock inte svar på om hon kan skicka, ska bara vakna sen ska jag fråga igen, håll gärna en tumme!

Tack ännu en gång!
  • stegen

BaPumba: jag sökte på ISBN och har även googlat efter Den. Problemet är att det är en distanskurs som skolan köpt in, och de på skolan som läst kursen innan hade en annan bok, annars bytar vi flitigt när vi läser distanskurser.

Antar att de bytt bok nu med det nya systemet då många kurser ändrat lite upplägg.

Det konstiga var att ingen sida har status för när de får in boken igen.

Jag hoppas tjejen i Gbg vill skicka den, hon hade dessutom ett skapligt pris på 180kr så det är inte så mycket pengar OM hon struntar i att skicka den.

Pastell: Tack, var lite stressad över det igår, vi brukar inte ha prov i kurserna men denna har så det kändes som jag inte kan vänta för länge.

• stegen

Nellin: Härligt med 3 ägg, risken finns att den på 10mm tillbakabildas.

Men visst är det så att du har ÄL även i ostimulerad cykel? Tänkte OM det inte dyker upp ett plus nu så kanske ni kan köra en cykel med bara ovitrelle?

Håller tummarna att ett eller två av dessa ägg är ert guldägg! Det är dags nu!

Kram

• stegen
    Nellin skrev 2013-02-07 19:29:50 följande:
    Jag vet inte om jag har ÄL varje cykel om jag är ostimulerad. Jag får så sällan positivt på ÄL-test. Men jag vet att jag har haft ÄL vissa månader av mig självt. Och nu står det ju klart att jag inte ska äta Pergotime i alla fall. :)

Ja att köra med Ovitrelle ostimulerad är ju ingen dum idé. Vi kanske få köra med Ovitrelle denna gång också, men just slemhinnan kan ju göra så att det skiter sig ändå.

Tack för dina tummar! :)

Hur mår du och magen? Har ni det bra? 

Jag tänkte mest om det var pergon som gjorde din slemhinna tunn, att det då var ett alternativ med bara ovitrelle. Har hört att pergon kan sitta i månaden efter så OM det inte tar sig nu (vilket jag hoppas) så kanske ovitrelle är ett alternativ nästa månad och då slemhinna är tjockare utan stimuleringen.

Har för mig att man kan göra något åt slemhinnan? Kommer inte ihåg, man har ju läst en del genom åren!

Jo det känns ganska bra med magen, tror jag fortfarande lite oro, ska ringa BM imorgon och fråga om vi kan försöka lyssna på hjärtljud, men får nog tjata tyvärr för de verkar som en hel del är restriktiva innan RUL men ändå får många lyssna.

Så ni tjejer får gärna hålla tummarna att BM är lite givmild, för jag känner att oron börjar öka med all stress jag dessutom har med skolan.

Kram på er
  • stegen

Jag sover massor! Väcker ingen mig vaknar jag vid 10-12 ok somnar sent men kan inte sova middag en timme för det bli nästan alltid 2-4 timmar så oftast kämpar jag mig uppe.

Även innan plusset!

Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus