Vi som försökt ett tag utan plus
Pastell: Håller tummarna! Kram
Pastell: Håller tummarna! Kram
Nellin: Fyy, hoppas att proverna är bra! En stor kram till dig!
BaPumba: vilken knepig sits, hoppas att det kommer att lösa sig!
Och mina hormoner hjälper mig att bli på ännu sämre humör!
Psykologiboken jag måste ha snarast, ska ha ett prov och ett uppdrag inlämnat innan 3 mars är slutsåld på adlibris, bokus och bokia, hittar inga andra ställen som säljer.
Nu är mitt hopp hos en tjej i Göteborg som annonserar på blocket att hon vill skicka den!
Var bara tvungen och skriva ut min irritation
Kram på er tjejer!
Lillnosen: Hoppas ni får till det imorgon!
Nellin: håller tummarna imorgon på ditt VUL!
BaPumba: jag sökte på ISBN och har även googlat efter Den. Problemet är att det är en distanskurs som skolan köpt in, och de på skolan som läst kursen innan hade en annan bok, annars bytar vi flitigt när vi läser distanskurser.
Antar att de bytt bok nu med det nya systemet då många kurser ändrat lite upplägg.
Det konstiga var att ingen sida har status för när de får in boken igen.
Jag hoppas tjejen i Gbg vill skicka den, hon hade dessutom ett skapligt pris på 180kr så det är inte så mycket pengar OM hon struntar i att skicka den.
Pastell: Tack, var lite stressad över det igår, vi brukar inte ha prov i kurserna men denna har så det kändes som jag inte kan vänta för länge.
Håller tummarn stenhårt Försöker!!! Hoppas hoppas!
Nellin: Härligt med 3 ägg, risken finns att den på 10mm tillbakabildas.
Men visst är det så att du har ÄL även i ostimulerad cykel? Tänkte OM det inte dyker upp ett plus nu så kanske ni kan köra en cykel med bara ovitrelle?
Håller tummarna att ett eller två av dessa ägg är ert guldägg! Det är dags nu!
Kram
Jag sover massor! Väcker ingen mig vaknar jag vid 10-12 ok somnar sent men kan inte sova middag en timme för det bli nästan alltid 2-4 timmar så oftast kämpar jag mig uppe.
Även innan plusset!