• stegen

Vi som försökt ett tag utan plus

BaPumba skrev 2013-03-11 21:44:01 följande:
    Nellin: Adnil76 har fått tror jag.

Ja, och hoppas2012 är på BF+13 och är nu äntligen öppen 1,5-3cm så snart dags!
  • stegen
    stegen skrev 2013-03-11 22:05:38 följande:
    Ja, och hoppas2012 är på BF+13 och är nu äntligen öppen 1,5-3cm så snart dags!

2,5-3 cm menade jag
  • stegen
    JZ79 skrev 2013-03-11 22:56:56 följande:
    Börjar inbilla mig att vi kanske lyckats denna månad. Mot alla odds...tänk om Har fått väldigt rikliga flytningar Äl+10 och såhär brukar jag aldrig ha före mens. Önskar av hela mitt hjärta att vår högsta dröm ska bli verklighet.. Önskar att hoppet inte tänds såhär, men kan inte hjälpa det. Kroppen beter sig annorlunda å vips så är tankarna där....

Bara vänta å se...

Håller mina tummar allt vad jag kan!!!
  • stegen
    JZ79 skrev 2013-03-11 23:39:43 följande:
    Tack! Det kan behövas...chansen är så jäkla liten att det ska gå utan ivf, men chansen finns å det betyder ju att det där jäkla hoppet finns där. Hur mår du vännen?

Så länge chansen finns där så har vi självklart hopp! Önskar så att du lyckas nu, det är du mer än värd!

Håller mina tummar till BIM!

Jo jag mår ganska bra, refan gått in i vecka 20 fortfarande lite orolig för att jag inte känner men samtidigt så växer ju magen för fullt och illamåendet vägrar ge med sig!

Imorgon är det äntligen dags för rul!
  • stegen
    Nellin skrev 2013-03-12 14:52:08 följande:
    Stegen, du måste ju berätta i morgon hur RUL gick! Gud så spännande! Vill ni veta om det blir en pojke eller flicka?

Att inte känna bebisen i vecka 20 är inte ett dugg ovanligt eller konstigt. Så sluta oroa dig, det kommer snart. :) 

Pastell och Nellin: självklart berättar jag för er hur det går! Ja vi båda önskar så att den lilla vill visa vilket kön den har! Vill den inte imorgon får vi boka ett könsul efter v26

Mycket beror ju på hur moderkakan ligger men man vill ju ha ett livstecken, och absolut inte en överraskning på rul!

Men jag har kämpat mig in i lugnet nu men idag har nervositeten kommit och lär nog stanna till imorgon!

Kram
  • stegen

Tusen tack tjejer för era fina ord! Ni är så underbara allihopa!!! (Hjärta)

Jag hoppar in här imorgon eftermiddag och berättar hur allt har gått!

Maramina: håller tummarna för ditt prov är bra nu igen!!! Och ja under sker dagligen, får vara er tur nu!

JZ: håller mina tummar blåa för att du ska få ringa och avboka massa tider! Tänk att det hade då varit de allra bästa samtalen du gjort på mycket länge!

Denna tråden är så underbar, så mycket hopp, så mycket pepp och så mycket kärlek!

Blir alldeles tårögd av hur fina tjejer det finns!

• stegen

Jag längtar också till att få uppdatera men lär dröja en 3 timmar till, det går så sakta nu!

• stegen

Hej tjejer!

Allt gick jättebra idag och det gömmer sig en liten sprattlig pojke i magen!

Tack för alla tummar! Och nu känns feg verkligen på riktigt!!

Stor kram på er!

• stegen

5 aug, så det är ju ändå ganska snart

Ska fixa med bilderna imorgon, ska lägga till er i adresslista då jag inte riktigt vill ha dem publika

• stegen

Tusen tack tjejer! Snart ska jag få följa er hela vägen! Med glädje!!!!

Jag ska bara försöka förstå att det är på riktigt!

JZ så grym du är!!! Så glad för din skull!!

Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus