Vi som försökt ett tag utan plus
JZ: Så fin du är, vilken skillnad! Wow jag är helt mållös över hur fruktansvärt duktig du är!!! Underbart!!
*hormontårar på köpet*
JZ: Så fin du är, vilken skillnad! Wow jag är helt mållös över hur fruktansvärt duktig du är!!! Underbart!!
*hormontårar på köpet*
Vårväntanochlängtan: grattis på födelsedagen! Härlig present!
Och så kommer jag smygande och snappar åt mig av era magtips! Järntabletterna är inte så snälla, hård i magen har jag typ aldrig varit förr! Vet att bl.a. Bröd hämnar järnupptaget Så lite klurigt är det.
Pastell ska testa det, tack! Var köper man dem? Typ vanlig affär?
Pastell och JZ: tusen tack, nu kan jag inte välja fel med bilder och allt!! (Ja det händer att mycket blir helt fel för tillfället, pinsamt ibland)!
Håller med er, bästa tråden ever!!!
Emme: hårdostar får du lov att äta, det är mögelost och typ brieost osv du ska hålla dig ifrån. Så man kan fortfarande njuta av frukostbordet ))
Kram
JZ: jag är i kulisserna flera gånger om dagen, hejar på er, följer er och önskar så för er alla att plussen kommer snart!
Känner mig så fortfarande med er, svårt att förstå att det är på riktigt, att jag har passerat halva tiden osv. Antar att det kommer!
Stor kram till er alla fina tjejer!! (Hjärta)
JZ: visst går det fort? Går in i vecka 24 imorgon, vet inte var veckorna tar vägen!
När var det du skulle till läkaren, nu i dagarna va? Jag glömmer alla datum för tillfället
Håller tummarna för bra besked om både fot och spraystart!
Kram!
JZ: Jag blir riktigt arg på din läkare!! Varför har han inte berättat det innan, vad finns det för anledning, ska man behöva trycka ur dem så viktig information?
Men du, shoppa lite kläder, det förtjänar du! Ta en god kaffe på ett fik och tänk på hur jävla grym du varit med dieten och hur mycket du har optimerat era chanser!
Så håller jag mina tummar stenhårt imorgon att ortopeden också tycker att foten kan vänta och att du kan köra igång snart!
Stor stor kram (hjärta)