Maramina skrev 2013-01-08 15:24:15 följande:
Nu har jag i alla fall hunnit fundera på gårdagens besked och insett att jag kommer banne mig inte ge upp, om inte mannen vill det! Vi har lyckats en gång hittills med en fullbordad graviditet och vi har lyckats bli gravida ytterligare två gånger, även om både slutade med tidiga missfall (mannen känner bara till den ena, den andre ville jag vänta till BIM innan jag berättade med lagom till BIM kom blödning som jag hade trott var mens om jag inte hade plussat, så det lilla fröet hade inte helt enkelt klarat av att fästa ordentligt). Så har vi lyckats tidigare så ska vi nog klara det igen! Om det inte nu är så att mina äggreserver är dålig, vill säga. Så ikväll när dottern har somnat så ska jag ta upp det hela med honom, då får förhoppningsvis han med lite mer hopp!
Låter bra för det ska gå! Och då har det med andra ord gått 3 gånger! Nu är du ju spolad också även om där inte var något hinder så är det garanterat fri passage nu. Låter som bra förutsättningar trots allt, nu bara att vänta på sista provsvaret, när var det du skulle få det?
Ni är kära, jag vill bara inte att någon ska tycka att det är jobbigt att jag hänger här med er, men samtidigt måste jag verkligen följa er väg till plusset!
Tyvärr får jag i vilket fall avstå från spa, då jag inte har möjlighet att åka 30mil dit då jag har bla skolan och häst förutom allt annat!
Kram på er fina tjejer!!