• stegen

Vi som försökt ett tag utan plus

Solrosen: hoppas hoppas dina flytningar betyder samma som de gjorde för mig. Skillnaden jag hade att jag hade ingen torrperiod alls, och har inte haft den än heller är i vecka 9 nu 8+2

Så håller tummarna!!!!

• stegen

Har inte hunnit läsa ikapp allt men GRATTIS Stora My!!

Jag har det jättejobbigt med illamåendet så jag inte kan sova, knappt äta och massa yrsel. Kräker inte men känns som om jag ska göra det hela tiden.
    Ringde vårdcentralen och de sa att de inte kunde göra något, att det inte fanns något mot illamåendet och bad mig kontakta mvc. Ringde dit och blev uppringd av en BM som sa att det fanns lergigan comp som min husläkare kan skriva ut, Fick berätta att jag hade varit i kontakt med dem och att de sa att de inte kunde göra något.
    Vilket resulterade i att hon ringde vårdcentralen och efter en stund ringde hon tillbaka till mig och tabletterna finns att hämta i eftermiddag (som min läkare skrivit ut).

Men visst är det sjukt? Varför ska det vara så svårt att lyssna på mig, hur kan de säga att det inte finns något?

• stegen

Är i vecka 9 nu (8+4) så det stämmer bra Ba Pumba. Ja, jag hoppas verkligen att tabletterna hjälper så jag kan börja bli människa igen, detta är något av det värsta jag upplevt, känns som om jag bara hade fått kräka så hade det kanske lättat? 
    jag är inte den som klagar i vanliga fall, det illamåendet jag hade i början, var bara en "skön" bekräftelse, men detta är något helt annat.
    När jag sitter kl 02 på natten och i princip gråter över hur jag mår, då är det illa!
    Fast samtidigt när man väl vaknar och ska ringa och återberätta hur man mår och just för stunden mår bra så känner man sig sååååå gnällig. 
    Men nu ska det nog bli bra, hoppas jag verkligen!

Tack för era ord tjejer!

Kram  

• stegen
    Lillnosen skrev 2012-12-28 14:58:55 följande:
    Haha, skönt att jag inte är ensam Försöker Ja vi lär förstå hur tuuuungt dom har det när även vi får uppleva hur det är att känna sig stor som ett hus och trött som få. Väntan på plusset måste ju vara en baggis i jämförelse :P Ghaaa!

Senast igår hörde jag om att slappna av, alla taggar utåt! Blir så förbannad när jag hör det!

Väntan på plusset gör något fruktansvärt ont, jag tror inte någon som inte väntat, kämpat någonsin kommer att förstå denna smärta, besvikelse osv.

Sen är det underbart att det finns de folk som vill förstå, sådana vänner är få men guld värda!
  • stegen

Efter cirka en halvtimme försvann illamåendet, sen somnade jag, och vaknade med lätt illamående.

Ska ta en morgon och en kväll men Max 3 om dagen så även vid behov.

Tänkte sova för natten nu när jag ändå är så trött så tar jag en ny till frukosten och hoppas på att den hjälper utan att söva mig.

Skulle ringa BM direkt efter nyår om det inte hjälper, men jag hoppas verkligen att dom gör det, lätt illamående kan jag stå ut med!

Fick iallafall 4 uttag så det känns bra!

Nu sova vidare, natti tjejer

• stegen
    JZ79 skrev 2012-12-28 22:36:55 följande:
    Va bra vännen, håller tummarna att det funkar Kör med seaband oxå, lär väl inte skada att kombinera det och Lergigan. Sov gott, kram

Tack underbara!

Ska göra det imorgon, vill bli människa igen!

Sov gott kram
  • stegen

Oj vad man kan sova!

Frukost intagen, seaband på och tablett svald!

Nu hoppas vi på en lugn dag!

Härligt och passa gudsonen JZ

Håller tummarna för att du får jobb nr2 Maramina

• stegen
    Stora My skrev 2012-12-29 11:52:08 följande:
    Stegen: skönt de verkar hjälpa. Usch för sånt illamående.

Tack, håller tummarna att du inte får det!
  • stegen
    BaPumba skrev 2012-12-29 13:18:40 följande:
    Hej töser!

Nu verkar ÄL vara förbi för denna månad och vi har verkligen gjort ALLT vi kunnat!

Rent praktiskt knull och sen nästan upponedvänd yoga-position på det. Som min sambo envisades med att hjälpa mig med genom att hålla uppe mina ben samtidigt som jag låg på skulderbladen och balanserade kroppen i luften med svanken i händerna..Tur ingen såg oss för jösses en sån syn det måste ha varit! Nu måtte de små rackarna ha runnit ner av tyngdkraften, förutom de som flög åt andra hållet av mina skrattanfall..:D

Är egentligen tveksam till att äl egentligen har inträffat för mitt sekret har inte varit det minsta segt, snarare keso. Men det blev max utslag på fert.monitorn iallafall så vi får väl hoppas det stämmer ändå. Nu blir det progesteronkräm och vitaminer!

Nu jäklar ska det plussas!!!

Sitter och äter och skrattar lite, för vi har kört med liknande någon månad ))
Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus