Vi som försökt ett tag utan plus
Tror det ligger bild i denna tråd?
Grattis, så glad jag är nu!!!
Men åh Nellin, jag är helt stirrigt glad nu! Var nyss innan jag såg ditt test helt trött efter en heldag med julklappsletande!
Ja det stämmer fint, jag fick mitt plus på försök nr 3år!
Och när jag läser så är testet efter två timmars hållande bara?
Jag kommer bli urförvånad om inte det digitala visar gravid 1-2 imorgon!
Kan det bli morgon???
Lillnosen du har 2 dagar kvar till BIM va?
Håller tummarna!
Nellin: står det inte gravid så är det fel på testet!!! Men som JZ skrivet testa först med ett vanligt och får du samma eller starkare doppa det digitala i samma urin!
Maramina: låter som en bra plan, viktigase är att ni båda mår bra i den!
Och varje gång jag dipper, så tänker jag på dina ord, vad jag väntar på!! Skönt!
Idag är ytterligare en bra dag! Går runt med ett leende på läpparna!
Nellin: Jag fattar ingenting! Testet du la upp igår, och efter bara hållt dig i 2 timmar, tolkar jag som ett solklart positivt, precis som Maramina hade jag kunnat sätta min högra arm på det!
Hoppas att det var fel på de testet, den möjligheten finns!
Sen ska vi inte ge upp innan mensen kommer, för som sagt det kan vara fel på testet, känns mer sannolikt än att 3 test visar fel!
Har också läst en hel del i testtråden som får starkare test på eftermiddag/kväll!
I vilket fall nellin, jag har inte gett upp, jag håller mina tummar stenhårt fortfarande!!
Stor kram
Pastell: Du har många dagar kvar och du har ätit Pergo = lite biverkningar så glöm allt vad mensvärk heter ÄL+7
Jag har en släkting som jag tror blev gravid första pergoturen, sen tredje kuren med barn två och spontangravid med barn 3.
Läkarens utlåtande var att hon inte kunde bli gravid utan pergo!
Pastell: Läste igenom mina gamla inlägg och jag hade mol och typisk mensvärk efter pergon, tror det var ÄL+7 och framåt som jag började få det, innan dess hade jag ont av punkteringen.
Så mensvärk kan man visst få! trodde jag skulle få kortaste lutealfasen för att mensen skulle komma!
Håller tummarna!!