• stegen

Vi som försökt ett tag utan plus

Sea bnd inköpta och sitter nu fint, hoppas hoppas de hjälper!

• stegen

Illamåendet är borta nu men om det beror på armbanden eller en av mina numera få ljusa stunder vet jag inte.

Skulle skriva upp det med ingefära hur var det nu? Svårt att bläddra bak från mobilen.

• stegen

Tyvärr kom det tillbaka 5 min senare tagit av mig dem nu men testar mer imorgon.

Det blir ingefära, postafen sen prat med läkaren om lergigan comp

I början när det bara var lite illamående kvittade det mest skönt, min lilla psykiska bekräftelse.

Men från morgon till kväll fungerar inte, speciellt när det vattnas i munnen och yrseln kommer då och då.

Något kul är att magen börjat växa redan, den svullnade snabbt men nu är det som en liten kula typ

• stegen

Maramina: Tack, nu har jag skrivit upp!

Nellin: Hoppas att det är bra med dig, fan alltså på de där testen! Hoppas fortfarande att de du testade idag var dåligt. Kan fortfarande inte förstå att 3 test kan visa pos och sen 1 visa neg, vägrar att tro på det sista!

Och så länge mensen inte kommit!!

Stor kram!

JZ: Då ska ni njuta av julmat imorgon, myyyyys!! Sen börjar er resa! Underbart!

Pastell: Som sagt, det känns som mensen kommer när som så det kan vi inte kolla på Men någon eller båda av dina ägg måste ha befruktats!

Lillnosen: Håller tummarna! Snart testdags!

Maramina igen: Testdjävulen är väl härlig?

Em me: hur är det med dig idag, känns det som det börjar hjälpa?

Malin? Hur går det för dig? Du har inte varit här sen du kom hem från resan?

• stegen

Känner igen det där googlandet, borde förbjudas!

Men jag tror faktiskt att man kan få alla vanliga symptom, egentligen borde det vara så! Man kan ju tom få mens så du kan nog inte känna på benen, tro mig jag fick mig en läxa för snart en månad sen!

• stegen

Hade jag inte skrivit så mycket i tråden så hade det varit enkelt att gå tillbaka och läsa om hur jag kände efter pergokuren. Men jag hade precis innan mens känningar och undrade om jg skulle få den kortaste ÄL-mens perioden ever men som sagt så blev det inte.

Tror att hormonerna kan få fram det mesta!

• stegen
    Pastell skrev 2012-12-22 22:04:30 följande:
    OK nu har jag hittat en tjej som hade ont i benen vid grav också....bra....nu kan jag sova lugnt inatt Kanske jag blivit gravid idag, därför jag har värk nu för livmodern börjat jobba. Jaaa så är det såklart! *POSITIV*

Nu ska mannen och jag kika på en film innan sovdags! God natt tjejer!

Bra! Natti natti
  • stegen
    Pastell skrev 2012-12-23 09:22:29 följande:
    Dagens status: Mensvärk och grymt ont i benen har jag haft hela natten. Usch! Jag tror seriöst det är kört.

Fast vi ger fortfarande inte upp pga det! Nästan alla som plussar har samma symptom som om de ska ha mens inkl jag som trodde jag kände min kropp efter 3 års analys!
  • stegen

Lillnosen, finns en del som plussar på ÄL 9 och framåt !

Jag hade ÄL 12-13e något och plussade svagt den 23e och digitalt den 24e men nu har jag 14 dagars lutealfas.

Håller tummarna!

Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus