Inlägg från: Stargazers |Visa alla inlägg
  • Stargazers

Vi som försökt ett tag utan plus

Maramina skrev 2013-09-27 10:59:21 följande:
    Stargazers: En av mina systrar hade "mens" fast hon var gravid med ena barnet. Det var precis som en vanlig mens, så hon sökte läkare för att hennes illamående inte gick över...
    Oki, ja omöjligt verkar det ju inte vara. Men att det skulle vara "ganska vanligt" som kliniken uttryckte sig skulle jag vilja syna...
    Såklart lever ju hoppet fortfarande, men antagligen har jag ogjort att vara ledsen en gång till. Hade en riktig skitdag i onsdags när det började komma rött blod och grät ut en massa besvikelse. Men nu lever ju hoppet igen och antagligen kommer det bara sluta i ännu fler tårar. Är less på att vara ledsen, vill få gå vidare nu och planera inför nästa försök. 
  • Stargazers

Nu kommer det lika mycket blod som vid en vanlig mens. Kommer ta ett gravtest efter jobbet för säkerhets skull och sedan tillåta oss att vara lite ledsna ikväll. Imorgon ska vi försöka ta nya tag och ladda inför ett nytt försök...

• Stargazers

Jo det var inom utsatt tid. Ser också ett svagt svagt streck men känns som att det blivit lite rosa pga allt blod tillsammans med urinet (samlade upp vätskan i en behållare). Blöder ju massor nu så jag vet inte vad jag ska tro? Hade ett ännu svagare streck i onsdags (med morgonurin) så konstigt nog har det blivit lite starkare. Det står ju dock i beskrivningen att det ska vara ett starkt streck för att vara positivt och starkt är det ju verkligen inte.

• Stargazers

Maramina: Tack för att du la ner tid på min bild! Alltså det kan ha gått 6 min innan jag fotade, hade väl inte stenkoll på sekunderna när jag fotade, däremot kollade vi på testet efter 3,5 min och då såg vi ju strecket (man skulle kolla av testet mellan 2 och 5 min). Så kanske det ändå inte är nåt att lita på? Vet att jag tänkte att jag ville fota inom tiden men om jag gjorde det är jag inte hundra på. Var ju inställd på att det skulle vara blankt.

• Stargazers

Jag har andra test hemma så får nog testa igen imorgon då, med morgonurin. Tack även Calabalic och Em me för erat engagemang :)

• Stargazers

Det är 18 dagar sedan jag tog ägglosdningssprutan så jag gissar att den inte borde ge utslag så långt efter?

• Stargazers

Hihi, tyvärr får jag inte ut nå mer nu! Får avvakta till imorgon :) Känns bara så förvirrande, blöder ju mängder just nu. Eller så har jag varit gravid men har ett tidigt missfall och därför är det fortfarande lite hormoner kvar i blodet?

• Stargazers

Japp Maramina jag kommer ihåg det du skrev om din syster, känns bara overkligt att det skulle hända oss. Och nej, blod känns aldrig lovande. Aja, det är nog bara avvakta och se, only time will tell.

Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus