Jayt skrev 2013-09-18 11:18:15 följande:
Stargazer, kan du inte säga att du berättar när du vet, att du inte vill att de ska fråga hela tiden?
Våra familjer vet ju allt så vi sa att vi inte vill att de ska fråga hela tiden, vi berättar själva. Dock har jag ljugit lite och sagt att det dröjer en månad innan vi vet hehe
JZ79 skrev 2013-09-18 11:44:49 följande:
Stargazers, på mitt jobb vet de oxå men jag har sagt de får veta så småningom. Till
Andra som vet vad vi gör men inte är insatta i ämnet å när man egentligen kan testa har jag sagt att vi vet nångång i oktober/november hur det gått.
Jenso skrev 2013-09-18 12:31:24 följande:
Stargazer: Jag berattade bara for min chef pa jobbet som jag ocksa ar relativr bra van med men jag har inte bestamt mig hur jag ska gora den har gangen. Hon fragade nangang och skickade ett gullgt sms efter EC men jag kande bara pa nat satt att det blev lite for personligt for mig pa nat satt. Jag har berattat for nastan alla andra jag kanner men pa nat satt kanns det annorlunda med dem pa jobbet..
Ja men eller hur, lite måste man väl ändå få behålla för sig själv! Nästa gång de frågar kommer jag säga att jag berättar när jag känner för det. Ens närmaste vänner/familj är ju en sak, men det känns lite för intimt att de på jobbet ska veta alla detaljer. Ingen har väl ändå tvingats att berätta resultatet direkt efter de tagit ett gravtest.