Inlägg från: Stargazers |Visa alla inlägg
  • Stargazers

Vi som försökt ett tag utan plus

By Starlight: Jag har haft väldigt sen ägglossning nån gång, men då har också mensen kommit senare. Är antagligen detta som hänt för dig. 

• Stargazers
    By Starlight: Usch sådana människor borde inte få arbeta inom vården!

JZ: Jag fick också ömma bröst av Ovitrellen, eller ömheten startade redan i sprutstadiet men kulmen nåddes av Ovitrellen. De är fortfarande rätt så ömma, man vill inte gärna råka stöta in i något.

Jayt: Om jag vore du hade jag inte kunnat hålla mig från att testa! Skrattande Brukar man inte säga att Ovitrellen har gått ut ur kroppen 10 dagar efter att man tog den?
    ET 13/9, ruvardag 6
  • Stargazers

Grattis Jayt! Så dina "menskänningar" var graviditetskänningar ändå :)

Hemma hos oss är det dystrare miner...fick negativt resultat idag på RD 9. Kanske att vi testat för tidigt men det känns ändå kört :(

• Stargazers

Tack, vet att det fortfarande inte behöver vara kört. Min känsla säger dock att det är det. Men tills mensen dyker upp så finns det alltid en liten gnutta hopp kvar.

• Stargazers

JZ Åh nej!!! Men fy fan va orättvist!! Usch, fy fan...

Bra iaf att du skrivit upp frågorna så ni kommer ihåg att fråga allt ni vill fråga, kan tänka mig att tankarna bara snurrar nu. Massor av kramar till er!

• Stargazers

Här kommer det rött blod just nu :(( Fy fan vad detta suger! Är så helvetes less på att mensen aldrig kan sluta komma!! Allt känns bara så hopplöst just nu. Kommer det aldrig bli våran tur??

ET 13/9, ruvardag 12
  • Stargazers
    calabalic skrev 2013-09-26 18:36:30 följande:
    Stargazers - Skit också med mensen. :(( Var detta ert första ivf-försök? Vet du hur lång tid det tar innan man får/kan försöka igen?
    Japp, detta var vårt 1:a IVF-försök, och naiv som man är hoppades man att vi skulle lyckas redan på första...men sån tur har vi tydligen inte. Jag vet inte hur lång tid det tar innan vi får börja om igen, kliniken vill att vi avvaktar till TD, de vill att man fortsätter med vaginaltabletterna precis som vanligt fram till TD vilket är om 5 dagar så innan dess vet vi inget mer.  De säger att man kan vara gravid trots blödningen, men det är nog inget att hoppas på.
    JZ79 skrev 2013-09-26 19:54:42 följande:
    Stargazer, när har du testdag? Hoppas blödningen inte var mens, kanske det fortf finns hopp?
    Hoppas också att det inte är mens, men det är nog kört. Blod känns ju aldrig som ett bra tecken.
  • Stargazers

Calabalic: Jo såhär nära en graviditet har man ju aldrig varit förut, så det är klart man hoppas. Nä IVF-proceduren är ju inte världens roligaste, men blir man väl gravid en vacker dag så kommer det ju såklart att vara värt det. 
    Besviken blir man oavsett om man gjort upp "planer" eller ej (som din man gjort), men att tänka så långt har jag aldrig vågat göra. Nån sa att om vi blir gravida nu så föds barnet i juni...Lalalala! *håller för öronen* Vill inte höra på sånt för då smärtar det ju bara mer när det inte blir så.  

Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus