Vi som försökt ett tag utan plus
Wittra: vi har gjort IVF i Umeå och enligt den kliniken skulle mannen ha utlösning 3-5 dagar innan han skulle lämna spermaprov, så det är säkert nåt liknande för er också, dvs inget sex närmare än tre dagar innan.
Wittra: vi har gjort IVF i Umeå och enligt den kliniken skulle mannen ha utlösning 3-5 dagar innan han skulle lämna spermaprov, så det är säkert nåt liknande för er också, dvs inget sex närmare än tre dagar innan.
Vilka härliga nyheter Jz! Hoppas ni får världens mysigaste jul detta år :)
Calabalic: Jag gjorde ett gravtest dagen innan vi skulle på KUB-test (v 12 tror jag) för att lugna mig inför detta, det fick dock motsatt effekt då strecket var mkt svagare än när jag nyss plussat! Tog 3 test och alla streck var svaga, blev såklart jättenervös. Men vid ultraljudet såg vi en pigg liten krabat där inne så mitt råd är att inte hålla på och testa nå mer! Det behöver verkligen inte betyda något. Idag är grabben 2 månader.
Södermarken: Du är helt klart gravid, stort grattis!!
JZ: Men NEJ! Var helt säker på att det var eran tur nu, med alla dina symtom och allt... Vill som inte riktigt tro att du inte är gravid. Tror du att du hade hållit dig nog länge?
JZ Jag håller alla tummar och tår!! :) Skönt också att ha fått två till frysen :)
PS. Vi har tänkt berätta för sonen hur han kom till.
Nämen ops! Postade i fel tråd!
Vilka härliga nyheter JZ! Har också hängt kvar i denna tråd bakom kulisserna och håller tummarna för er alla här inne, och blev så glad av att få ta del av ditt positiva gravtest!!! :D
Åh så himla bra JZ! Det är verkligen eran tur nu! Förstår att ni längtar ihjäl er till VUL :D
Idag är jag inne på ruvardag 3 efter att ha gjort en ny omgång IVF och undrar om det är nån här som har kvar adressen till en sida där det står varje dag vad som händer med embryot? Vilken dag det fäster och sånt. Den är på engelska har jag för mig...
Hittade sidan själv efter att jag frågat såklart! Här är länken ifall någon mer är intresserad: www.fertilitetsguiden.com/behandlingar/ivf.php
Stargazers, spännande att du ruvar igen!! Ja den hemsidan är jättebra!! Har lärt mig massor där eftersom det även finns bra info för mig som varit utomlands. Kram till dig och lycka till!!
Hur har det gatt for dig Stargazer? Hoppas pa ett till plus