Vi som försökt ett tag utan plus
Heidi: Jag håller tummarna för dig! Är själv på RD 3 och dagarna går sakta. Men man får väl försöka acceptera att man inte påverka hur utfallet ska bli, vi får bara hoppas att äggen kämpar allt de kan och fortsätter utvecklas! Förra IVF:en blev jag gravid och hade inga symtom (det slutade i ett tidigt MF) så man kan vara gravid utan att ha några känningar :)Wonders & Bolltjej: Skönt att ha ÄP bakom er! Nu hoppas vi att guldäggen finns bland dessa :) Wonders jag tycker du gör rätt som sjukskriver dig för återföringen utan att säga något till chefen ifall du inte har tillräckligt förtroende för honom/henne. Vissa litar man på, andra inte! Spännande besked ni väntar på idag...
JZ: Det lät inte kul det där med att gipsa om och räta ut foten, hoppas du snart får hjälp med smärtlindring! Det låter klokt att inte fundera en massa på det här med adoption innan ni fått någon tid hos familjerätten. Och först sörja det här med barnlösheten.
Jayt: Skönt att du slutat med alla tester! Njut nu av graviditeten, hips vips kommer du ha en putande mage ;)
Snön som kom i helgen har tinat bort igen, vill ha lite vitt ute så man blir liiite piggare!