• Larsan

Vad tycker du om blonda barn?

Jag fick höra av en person att hon ALDRIG skulle vilja ha ett blont barn för att det är så otroligt fult med blont hår! Jag förstår inte hur man kan resonera. Hur tycker du? Vad tycker du om blont hår? Skulle du vilja ha ett blont barn?

12-barnspappa
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad tycker du om blonda barn?
  • Tant Green

Jag tycker det är finare med mörkt hår, men blont hår är ju inte fult. Det är kanske mest för att det är så vanligt (i Sverige) med blonda barn som jag tycker att det ser lite trist ut.

• Lajkie

Skiter i hårfärgen. Givetvis är alla mina lika fina! Har en blond, en mörk, en mittemellan!

• BängtRagnhild

Jag struntar i hårfärgen men med två rödhåriga föräldrar så var ju sonens öde bestämt på förhand...

Med statistiken på sin sida, kan man rimligtvis anta...
  • MrsMia
    BängtRagnhild skrev 2011-11-19 20:11:13 följande:
    Jag struntar i hårfärgen men med två rödhåriga föräldrar så var ju sonens öde bestämt på förhand...
    Yeah! Ginger supremacists!!

">

• R3becca

Jag tycker inte att blont hår är fint alls, men skulle mitt eget barn bli blond så skulle jag nog inte tycka något alls.
    (mina barn är ju vackrast i världen hur som helst!)
    Själv är jag supernöjd med mitt egna, naturliga, RÖDA hår.
    Det finns många som avskyr den hårfärgen också (speciellt hos barn?).

• gbgumman

Smaken är som baken. Jag gillar blonda barn. Tur att vi är olika på jorden. Jag jag har önskat en lintott. Men tycker mörka vuxna är sötare/snyggare.

• BängtRagnhild
    MrsMia skrev 2011-11-19 21:21:08 följande:
    Yeah! Ginger supremacists!!

">

Cool
    Med statistiken på sin sida, kan man rimligtvis anta...
  • Den allsmäktige

Mitt barn får ha vilken färg på håret som helst... Utom orange. Vill ju att mina barn ska ha en själ ju.

• goatess82

Mitt första barn har inte ens några pigment i håret, han är inte blond utan vit i håret, tycker jag är jättehäftigt!

Svar på tråden Vad tycker du om blonda barn?