• Larsan

Vad tycker du om blonda barn?

Jag fick höra av en person att hon ALDRIG skulle vilja ha ett blont barn för att det är så otroligt fult med blont hår! Jag förstår inte hur man kan resonera. Hur tycker du? Vad tycker du om blont hår? Skulle du vilja ha ett blont barn?

12-barnspappa
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad tycker du om blonda barn?
  • Alvi

Haha, om vi säger såhär. Mörkhåriga barn är sötare än blonda...

• Alvi

Tycker jag. Åsikten är fri och jag är glad att jag har fått mörkhåriga barn med hår som nyfödda.

• MrsMia

Knasigt som det låter tycker jag ändå att riktigt ljust hår är fint på flickor, men inte på pojkar. Har alltid känt så, men vet inte vart det kommer från.

• IsDimma

Jag gillar blonda barn. Jag ser och träffar mest mörkhåriga (invandrare eller barn till invandrare) så det är trevligt dom gånger jag träffar på även blonda blåögda barn

The less you open your heart to others, the more your heart suffers.
  • Mamma och Mor

Alldaglig standardfärg på små barn, med andra ord lite småtrist men direkt fult kan jag väl inte kalla det dock.
    Jag tycker det är finare med mörkt hår på barn och ironiskt nog har jag två ljushåriga barn trots att vi föräldrar har mörkbrunt hår.

~Miriam 061213 och Samuel 091127~
  • Stjärn

Vad barnet har för hårfärg är ju såklart oviktigt, men jag kan tycka att rött hår passar bättre på flickor än på pojkar.

• Mynta

Fantastiskt fint, i synnerhet tillsammans med bruna ögon!

• IsDimma

Barbone. Det kan ändra sig. Jag och min bror var vitblonda som små (mörkhårig mamma och en pappa som hade någon mörkare variant av råttfärgat). Idag har brorsan fått pappas hårfärg, jag är ännu något mörkare än honom (fast jag färgar mitt ännu mörkare än vad jag har).

The less you open your heart to others, the more your heart suffers.
Svar på tråden Vad tycker du om blonda barn?