• Anonym (at your service!)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

Jag börjar.

Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

"Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

Din tur. Kör hårt! Skrattande    

• Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Gaskarl

Man blir oftast berörd när man går in här och läser, varm i hjärtat. Så mycket fina ord och tankar.

• Anonym (Sick)

Låt mig bryta den stämningen genom en basunera ut en morgondiss till min värsta plågoande någonsin - föööööööööööök joooo Död Tjocksmock.

• Anonym (SP)

Jag är så nervös när jag ser dig. Hur jag ska bete mig? Låtsas att det inget har hänt?
    Du vet vem jag är, vem som har ringt och skrivit till dig.
    Kanske har du inte samma känslor som jag.. Om du visste hur jag älskar och saknar dig. Hjärta

• Anonym (Lite anonym)

Saknaden gör så ont. Önskar just nu att jag aldrig lärt känna dig.

• Anonym (HeartOfFreya)
    Anonym skrev 2024-10-19 00:00:07 följande:
    Det framgår ju iofs redan av rubriken att tråden är för de som inte vågar göra det.
    Jo! Men det är inte meningen att paranoida psykfall ska bombardera tråden!
  • Anonym (Fru till din bror)

Hej! 

Varför glor du på mig? 

Du glor när du ser mig på nära och på långt håll. Du kan sluta med det du håller på med för att bara ställa dig och stirra på mig en stund innan du fortsätter med det du höll på med. Du iakttar mig i ryggen när jag går och jag känner hur du tittar på mig när jag pratar med andra i samma rum.

Jag kan inte avgöra om det är positivt eller negativt. Med din intensiva och medvetna blick känns det som du dömer mig. Du ler inte i dessa dömande stunder.

Om du hatar mig eller stör dig på mig, så säg det gärna till mig med en gång. Det är lättare för mig att hantera och göra något åt, än om du är intresserad. Du vet att det är strängt förbjudet att vara attraherad eller intresserad av mig. Detsamma gäller mig... Du har däremot så mycket mer att förlora än mig, om så är fallet. Det är inte ens värt besväret. 

Har svårt att vara i din närhet eftersom stämningen känns märklig mellan oss. Jag har börjat försöka undvika dig mer och mer fast jag egentligen inte vill det. Vad är det??

• Anonym (Sick)

Spelar man teater så kan man inte vänta sig ärlighet tillbaka. Rävspel för rävspel. Alkisvider.

• Anonym (Härärjag)
    Anonym (Nuså!) skrev 2024-10-28 19:24:51 följande:
    Mycket som står på spel. För egen del trivs jag så väldigt bra med det jag redan får ut av det. Det ger mig krydda i vardagen och är behagligt, jag vet ju aldrig var det tar vägen om jag väl öppnar upp. Det är enkelt och kravlöst. Vill inte förlora det. 

Hade varit mycket lättare om jag bara kände sexuell attraktion tror jag, men jag längtar efter något annat. 

Men du har rätt. Det börjar bli på snudd till löjligt. Ibland känns det som att nu kan vi inte fly detta mer, men så lyckas vi igen. 
    Så tramsigt . Du är för feg och hon antagligen inte ett dugg intresserad!
  • Daphodil
    Anonym (Härärjag) skrev 2024-10-31 21:57:22 följande:
    Ta ett steg tillbaka och fråga dig själv varför du har behov att trycka ner någon sådär? Vilket missnöje i livet får dig att skriva så? Skärp dig. 
  • Anonym (Nuså!)
    Anonym (Härärjag) skrev 2024-10-31 21:57:22 följande:
    Jag är absolut för feg. Det är väl rätt givet när jag väljer att uttrycka mig här istället för till personen. Olika anledningar till detta har jag redan angett. Det gör känslan inte mindre verklig. 
  • Anonym ($$)
    Anonym (Nuså!) skrev 2024-11-01 08:52:36 följande:
    Jag är absolut för feg. Det är väl rätt givet när jag väljer att uttrycka mig här istället för till personen. Olika anledningar till detta har jag redan angett. Det gör känslan inte mindre verklig. 
    Jo men du kanske har det rätt bra så här.. vad får du för vibbar från henne? Skulle hon lämna allt för dig?

Och själv, skulle du vilja  dela hennes liv med henne med allt vad det innebär
  • Anonym (L2V)

Det pratades igenom hela jävla På spåret idag. Ville skriva det till dig men vet att jag inte kan. Det är ofta så. Små saker bara du hade förstått. 

Det har gått över ett halvår och jag tänker fortfarande på dig varje dag. Jag saknar dig. 

• Zoegazz
    Anonym (L2V) skrev 2024-11-01 22:06:40 följande:

Det pratades igenom hela jävla På spåret idag. Ville skriva det till dig men vet att jag inte kan. Det är ofta så. Små saker bara du hade förstått. 

Det har gått över ett halvår och jag tänker fortfarande på dig varje dag. Jag saknar dig. 

När du var med din flickvän eller? 

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!