• Anonym (at your service!)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

Jag börjar.

Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

"Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

Din tur. Kör hårt! Skrattande    

• Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym (Sick)
    Anonym (Eld) skrev 2024-12-03 20:49:28 följande:

Var det du som skar sönder däcket?

Nej. Bara utifall du skulle vara den person jag pratat med förut härinne men tror inte det. Den personen har ingen bil överhuvudtaget, vad jag kan se iallafall. 
  • Anonym (Over again)
    Anonym (Eld) skrev 2024-12-03 20:49:28 följande:

Var det du som skar sönder däcket?

Vadå? Utsatt för någon galenpanna?
  • Anonym (Århundradets idiot)

Jag skrev till dig, men ångrade mig igen. Tryckte på skicka och du fick det. Sedan fick jag styrkan tillbaks och tog bort dig från mobilen. Varför är jag fortfarande så svag för dig efter all denna tid?.?När du inte är bra för mig. Suck. Känner mig som århundradets idiot som hörde av mig, nu vet du att jag fortfarande älskar dig. 

• Anonym (((( Josef ))))
    Anonym (Århundradets idiot) skrev 2024-12-04 00:06:34 följande:

Jag skrev till dig, men ångrade mig igen. Tryckte på skicka och du fick det. Sedan fick jag styrkan tillbaks och tog bort dig från mobilen. Varför är jag fortfarande så svag för dig efter all denna tid?.?När du inte är bra för mig. Suck. Känner mig som århundradets idiot som hörde av mig, nu vet du att jag fortfarande älskar dig. 

Hahah, du fick mig att le faktiskt. Jag har inte hunnit kolla min mobil men vet du om du har rätt nummer till mig då?
  • Anonym (Z)
    Anonym (Århundradets idiot) skrev 2024-12-04 00:06:34 följande:
    Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Tror säkert bara du vill ha bekräftelse. De som kommer tillbaka gång på gång brukar vilja ha det. 
  • Anonym (HeartOfFreya)
    Anonym (Over again) skrev 2024-11-23 01:37:35 följande:
    Va? Göra vadå?
    Älska oss själva :)
  • Anonym (AM)

Är vi mer än vänner? Du har aldrig uttryckt att du är bisexuell, inte jag heller för den delen; men jag är ju så kär i dig. Undrar varje dag om du känner samma sak för mig. Det känns som att vi är mer än kollegor. Varför vill du alltid krama mig så länge? Varför sätter du dig så nära? Varför vill du hela tiden vara där jag är? Ibland känns det så stelt när vi är själva, önskar bara vi rensade luften och pratade om OSS. Vi kan prata om allt annat förutom det. Vad är jag för dig?

• Anonym (Over again)
    Anonym (HeartOfFreya) skrev 2024-12-06 17:41:31 följande:
    Älska oss själva :)
    Ja efter en sån här psykisk misshandel pärs, så har man har ju tappat en hel del av sig själv. Så jag har en hel del att bygga upp, och det är nog en del av det. ❤️
  • 1omtänksam
    Anonym (AM) skrev 2024-12-06 21:03:55 följande:

Är vi mer än vänner? Du har aldrig uttryckt att du är bisexuell, inte jag heller för den delen; men jag är ju så kär i dig. Undrar varje dag om du känner samma sak för mig. Det känns som att vi är mer än kollegor. Varför vill du alltid krama mig så länge? Varför sätter du dig så nära? Varför vill du hela tiden vara där jag är? Ibland känns det så stelt när vi är själva, önskar bara vi rensade luften och pratade om OSS. Vi kan prata om allt annat förutom det. Vad är jag för dig?

Hej AM! 

Jag känner med dig när jag läser vad du skrivit. Tänker att jag vill tipsa dig om att ta mod till dig och berätta för din kollega. Du kommer nog annars, att förr eller senare,  känna dig olycklig eftersom du känner mer än vänskap.  Ta mid till dig och rensa luften vet ja :) önskar att jag själv hade gjort det (på ett bättre sätt än jag gjorde då. Till personen jag attraherades och var väldigg nyfiken på. Men nu är det strunt samma för personen ville inte ha mig nära alls eller överhuvudtaget i slutändan visade det sig) men jag kan iallafall säga jag var lite modig och det är det modet jag nu gärna vill skicka vidare till dig :) 
    Catch it :) 💃
  • Anonym (Over again)

Nu måste jag få komma till ro, och rätta med mig själv. Jag har fullständigt tappat det, så hela sig själv och komma tillbaka, och sen försöka älska sig själv igen. Det värsta jag har varit med om!

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!