• Anonym (at your service!)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

Jag börjar.

Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

"Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

Din tur. Kör hårt! Skrattande    

• Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym (Z)

Snart har 5 år gått och nu försvinner du. Sen försvinner förhoppningsvis jag. Snart. Det är en otroligt kraftig berättelse vi har och en mycket stark energi i det vi delat. Men det är dött och över för längesen trots du krampaktigt håller kvar genom att ringa ibland.
    Jag har beslutat att inte svara dig mer. Vår historia slutar permanent och totalt när en eller båda lämnar det här huset och nu gör du det. Vem kunde tro du skulle gå före än mig. 
    Jag önskar dig lycka på vägen trots smärtan du orsakat mig. Jag tar tillbaka min kraft och energi från dig och oss. Du har inte längre emotionell makt över mig. Det kommer kännas bra att ha markerat och jag vet att du kommer förstå. Trots smärtan tror jag att vår relation är en av de händelser som utvecklat mig spirituellt mest i livet och fast lycka inte är ditt primära mål i livet önskar jag dig just det. Jag är på jakt efter min. 

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Eld)

Jag drömde om dig i natt.
    I drömmen kysste du mig och jag kände mig lycklig. 
    Vet du att jag älskar dig?

• Anonym (emonissen)

Minne. Lugn bekvämlighet. Blick. Falsk 'förvirring'. Blickar. Förbjuden spänning. Justering. Odödlig gnista. Växande tryck. Justeringar. Sensuell atmosfär. Demonstrering. Charader. En autentisk vilja. Två?

• Hope8

Jag är fortfarande intresserad av dig och vill lära känna dig på djupet. Hjärta Varför gör du inte steg till mig?
    Om man älskar på riktigt försvinner aldrig känslor. Hjärta
    Du är alltid i mitt hjärta. Hjärta

• Motherinlaw

Jag vill inte släppa taget om dig, om det vi har haft, det vi kunde ha blivit. Jag sörjer att vårat liv tillsammans är över. 

Jag önskade att jag kunde vara ännu mer ärlig mot dig och totalt ge mig hän till dig rent emotionellt men du är hård, kall och ibland elak. Jag förstår inte varför..

• 1omtänksam

Skriver till mig själv ikväll. För att dämpa min ångest. 

Tänk om det är en tumör? En icke godartad? Vad ska jag göra då? Nu är jag rädd. Fick sån ångest när läkaren sa det kan vara det. Vi får vänta på provsvar. Å hur kan jag tänka på henne än? K? Hon som på något sätt stal mitt hjärta och min uppmärksamhet för flera år sen nu. Hon som ändå aldrig tog sig tid att träffa mig fast hon sa hon gärna ville...

Jag har sällan mycket ångest eller är särskilt rädd av mig. Men idag och ikväll är jag det. Rädd på riktigt. Önskar någon kunde krama om mig, hålla mig hårt, säga att allt blir bra. Att inget är fel med min kropp. Att allt går att åtgärda. Att allt blir bra.... 

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!