Inlägg från: Anonym (Sick) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Sick)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Skriv till personen då. Har du behandlat hen illa så får du nog räkna med att personen inte vill prata med dig med sin röst. Då får man smsa istället.

• Anonym (Sick)

Dra åt helvete! Fega jävla hare!

• Anonym (Sick)
    Anonym skrev 2024-10-20 03:44:39 följande:

Lars här!
    Jag är överallt, faktiskt. Alla som inte håller med dig på internättet är jag. Oavsett vad de själva säger. Också vill jag såklart dig något som jag aldrig får ur mig eftersom jag istället äter knark tills jag blir fet.
    ÅÅÅÅååååh, vad Lars jag är!

När ska det gå upp för dig att du hela tiden stjälper ditt syfte med ditt eget tramsiga beteende?

Jag har påpekat detta så många gånger nu men det tycks ändå aldrig nå fram till den allra fetaste delen av din kropp - din tjocka skalle.

Jag säger det en allra sista gång, innan jag blockerar dig för gott - vill du prata med mig så ska du bete dig som en vettig, seriös och anständig människa, vilket innebär att du upphör med dina tröttsamma charader och istället lägger alla dina kort på bordet och är fullt uppriktig mot mig.

Du kan skriva till min mobil om du vill men var då beredd på att förklara dig från grunden. Hela denna konflikt har ju hunnit sträcka sig till över tre år nu och du kan börja från början som sagt. Jag vill veta allt.

Tänk dig nu noga för innan du ger mig ännu ett av dina nonsenssvar för jag kommer inte att besvara några fler av dem. Det räcker nu.
  • Anonym (Sick)
    Anonym skrev 2024-10-20 05:15:31 följande:
    Hunnybunny - NU har du EN chans att bevisa att du har rätt och att jag är Lars Söderdahl eller Peter eller vem fan du nu ser.
    Den 2:e november, efter att skytte-SM är avklarat så kan du få välja ett ställe att ses.

Välj. Tid och plats. Jag kommer dit.
    Nej, inte ses. Jag litar inte på dig. Du hade gjort eller sagt något vulgärt och obscent. Behandlat mig som om jag vore nån värdelös hora, precis som du gjort både härinne och på flashen, 
  • Anonym (Sick)

Sen så kan man ju alltid sköta sig själv, sina egna texter, och sluta lägga sig i andras som inte angår en.

• Anonym (Sick)
    Anonym (SP) skrev 2024-10-21 07:01:56 följande:

Det var jag som ringde dig kl.20:00 igår. Glad
    Ha en fin dag, min älskling! Hjärta

Om det där var riktat åt mig så har du ringt fel nummer för jag har då inte fått någon ringning från dig. 

Ifall din text var ämnad för någon annan så får jag väl önska lycka till och be dig ignorera denna text. 
  • Anonym (Sick)

Låt mig bryta den stämningen genom en basunera ut en morgondiss till min värsta plågoande någonsin - föööööööööööök joooo Död Tjocksmock.

• Anonym (Sick)

Spelar man teater så kan man inte vänta sig ärlighet tillbaka. Rävspel för rävspel. Alkisvider.

• Anonym (Sick)

Dra åt helvete din jävla psykopat!! Vem fan tror du att du är? Tror du att man visar kärlek till en annan människa genom att bete sig så överjävligt vidrigt som du gjort mot mig? Äcklar dig med en massa obscent skitsnack och lägger ut porrbilder? Tror du att kvinnor känner sig uppskattade av män som gör så? Tror du det på allvar?

Jävla idiot! 

• Anonym (Sick)
    Anonym skrev 2024-11-08 08:49:34 följande:
    Lars! Lyssna!
    Nej. detta har du tammefan aldrig gjort någonsin! Om så vore fallet så hade du svarat mig som en normal jävla människa på det där smset för 3 + år sen och du hade inte lurat mig, hotat med självmord, suttit online och äcklat dig. Du är en psykopat och har ingen jävla aning om vad kärlek innebär! 
  • Anonym (Sick)
    Anonym skrev 2024-11-08 09:31:11 följande:
    Hahahaha =) Lars här, ja!
    Jag är fanimig över hela nätet verkar det som =)
    Lika sjuk är du för det, om inte ännu mer. 
  • Anonym (Sick)
    Anonym skrev 2024-11-08 09:34:47 följande:
    Ja schizo-projicering på personer som gång efter annan erbjuder sig att bevisa vem de är och tom köra och möta dig är ju superfriskt.
    Jag kan göra precis vafan du vill för att bevisa min bristande larsighet men du är ju för rädd för att bli överbevisad. Kan köra och träffa dig om du så hade vågat. Det enda villkoret är att OM det då är en skåning och inte Lars, så slutar det.
    Ja, att du är en schizofren och sjuk avart har jag fattat för längesen.

Nej, du kan glömma att jag träffar dig innan du bett om ursäkt för allt vidrigt du gjort mig och du ska även förklara alltsammans. Avslöja vilka namn du skrivit ifrån och berätta varför du sagt en massa vidrigt skit till mig under dessa tre år. Allt ska förklaras innan det ens blir tanke om nån träff. Det är jag som ställer villkoren här, inte du. 
  • Anonym (Sick)
    Anonym skrev 2024-11-08 09:43:02 följande:
    Det är ju inte så att jag VILL bränna en massa soppapengar på att ett ensamlevande schizofall i gbg.
    Jag kan erbjuda mig att göra vad som krävs för att du ska fatta att du gör bort dig i Larsfrågan bara.
    Men du är ju rädd för att bli överbevisad. 

Nu har jag en robotcell att programmera, adjöss och tack för fisken!
    Nej som sagt. Den enda psyksjuka här är du. Och jag har redan satt villkoren. Du ska förklara dig och även be om ursäkt, även för det du just kallade mig. Detta kan du göra via brev eller sms. Nåt annat blir det inte tal om. 
  • Anonym (Sick)
    Anonym (Eld) skrev 2024-12-03 20:49:28 följande:

Var det du som skar sönder däcket?

Nej. Bara utifall du skulle vara den person jag pratat med förut härinne men tror inte det. Den personen har ingen bil överhuvudtaget, vad jag kan se iallafall. 
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!