Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
Skriv till personen då. Har du behandlat hen illa så får du nog räkna med att personen inte vill prata med dig med sin röst. Då får man smsa istället.
Skriv till personen då. Har du behandlat hen illa så får du nog räkna med att personen inte vill prata med dig med sin röst. Då får man smsa istället.
Dra åt helvete! Fega jävla hare!
Lars här!
Jag är överallt, faktiskt. Alla som inte håller med dig på internättet är jag. Oavsett vad de själva säger. Också vill jag såklart dig något som jag aldrig får ur mig eftersom jag istället äter knark tills jag blir fet.
ÅÅÅÅååååh, vad Lars jag är!
Sen så kan man ju alltid sköta sig själv, sina egna texter, och sluta lägga sig i andras som inte angår en.
Det var jag som ringde dig kl.20:00 igår.
Ha en fin dag, min älskling!
Låt mig bryta den stämningen genom en basunera ut en morgondiss till min värsta plågoande någonsin - föööööööööööök joooo Tjocksmock.
Spelar man teater så kan man inte vänta sig ärlighet tillbaka. Rävspel för rävspel. Alkisvider.
Dra åt helvete din jävla psykopat!! Vem fan tror du att du är? Tror du att man visar kärlek till en annan människa genom att bete sig så överjävligt vidrigt som du gjort mot mig? Äcklar dig med en massa obscent skitsnack och lägger ut porrbilder? Tror du att kvinnor känner sig uppskattade av män som gör så? Tror du det på allvar?
Jävla idiot!
Var det du som skar sönder däcket?