Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
Har läst vad du har skrivit och vi har nog stött på samma typ av kvinna.
Gravt narcissistisk som tar men aldrig ger.
Ja, hon är ett öppet sår och år senare undrar jag fortfarande varför det gick som det gick.
Jag vill reda ut det men inser att kvinnan som jag blev så djupt förälskad och förkrossad över, egentligen inte finns. Det var en fasad. Hon kan aldrig förklara.
Varje gång vi träffades så föll jag tillbaka handlöst för att uppleva manipulation igen.
Lösningen blev att blocka henne fullständigt och det hjälpte delvis
Man behöver tid för att läka och undvika att ta kontakt igen.
Har läst vad du har skrivit och vi har nog stött på samma typ av kvinna.
Gravt narcissistisk som tar men aldrig ger.
Ja, hon är ett öppet sår och år senare undrar jag fortfarande varför det gick som det gick.
Jag vill reda ut det men inser att kvinnan som jag blev så djupt förälskad och förkrossad över, egentligen inte finns. Det var en fasad. Hon kan aldrig förklara.
Varje gång vi träffades så föll jag tillbaka handlöst för att uppleva manipulation igen.
Lösningen blev att blocka henne fullständigt och det hjälpte delvis
Man behöver tid för att läka och undvika att ta kontakt igen.
Mitt ex utsatte mig för samma sak. Spåren han lämnat sitter djupt och jag kommer aldrig älska nån på det sättet igen..( om det nu var äkta kärlek jag kände )..
Men han finns ännu i mina tankar och jag undrar hur länge det ska påverka mig innan det känns lättare..