• Anonym (at your service!)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

Jag börjar.

Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

"Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

Din tur. Kör hårt! Skrattande    

• Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym (SP)
    Min uppfostran tillåter inte mig att kontakta dig igen eftersom du har sagt mig att du är gift.
    Varför är det så svårt för mig att acceptera det? Lever jag i fantasy värld om jag tror att du är gift bara på pappret?
    Dina ögon kan inte lura mig.. När vi ses känner jag attraktion, passion och åtrå. När mötes våra blickar känner jag magisk energi.
    Älskling gör ett steg till mig om du har samma känslor som jag. Hjärta Min eviga kärlek till dig ska alltid leva i mitt hjärta.
  • Anonym (Tänker på dig)

Hej! Jadu, jag ångrar att jag såg sur ut sist.Du bryr dig inte alls givetvis.Ja hade druckit men såg att du grät och pratade med vakterna.Jag går en utbildning nu och mår prima.Du fanns där och då när jag mådde som sämst,du var rätt person för mig just då.Du gjorde givetvis ditt jobb men hade det varit nån annan än dig så hade det kanske blivit tuffare för mig, vem vet.

Det var något med dina blå ögon som jag fastnade för ska jag motvilligt  erkänna.Jag tänker aldrig säga till dig vad jag kände för dig för att det var fel, jag vet ju det.Jag skäms över det.Jag trodde du hade det fett!! Men ack så fel man kan ha, du kommer alltid att ha en plats i mitt huvud med en röst som säger "Ta till dig det!!" 

Du gjorde det rätta och ångra aldrig det! Jag kanske inte hade funnits om du inte varit där! Men tro det eller ej så vill jag trösta dig, klappa dig till sömns tills du ställer dig upp igen och blir kär igen!! Inte i mig såklart, har ju självinsikt trots allt ❤️ Jag känner att jag är skyldig dig det 🙏Varma kramar, du kommer bli kär igen, det må va jättetufft nu men de blir bättre.Styrke kramar❤️🙏 

Ps förlåt för mitt pladdrande på den tiden,jag var helt enkelt sinnesförvirrad 🙃🤔

• Anonym (Tänker på dig)

En sak till, du vet innerst inne vem jag är.Jag ska inte anklagas för saker jag faktiskt inte gjorde när jag var 15 år!!Den tjejen jag träffade en natt var psykotisk och våran kurator från den tiden var inte det minsta på hennes sida.Hon förstod att hon var sjuk och det är hon fortfarande än idag!!Hon har förstört tillräckligt i mitt liv jag ska inte behöva oroa mig om det efter så lång tid efteråt!! Det blev aldrig något åtal ens eftersom tom polisen tyckte det var konstigt att hon anmält så mycket våldtäkter .Lyssna inte på A.L han drar slutsats efter rykten! Hur intelligent är det på en skala?Att jag gjort saker som är opassande beror på omognad och troligtvis adhd....men nej ,är ingen våldtäktsman och kommer aldrig att bli!!!

• Anonym (HeartOfFreya)
    Anonym (Golfbruden) skrev 2024-09-29 13:01:47 följande:
    Kan du styra det? Eller menar du att det inte händer om du inte vill. Om det finns ett sätt så vill jag gärna veta :)
    I mitt fall så styr ja det genom att undvika män.. just nu iaf. Rädslan sitter hårt..men visst..vem vet vad som händer i framtiden? 
  • Anonym (HeartOfFreya)
    Anonym (Enigma) skrev 2024-10-04 22:13:44 följande:

I llitS evoL uoY....

Who do you "still love"?
  • Anonym (HeartOfFreya)

Ja tänker på dig fortfarande imellanåt, ibland känns det som om tankarna på dig kommer vissa tider på året..antagligen dom gånger du traumatiserade mig som mest.. ja går igenom många saker du sa o gjorde! Inser att ja var dum som föll för dig, för du kan inte älska nån annan utom dig själv! Ja har aldrig upplevt att någon kan göra så mycket skada som du.. ja trodde att mina ex var dåliga.. men jämfört mot dig var dom bra! VÄLDIGT BRA! Ingen av dom fick mig att känna mig så värdelös o oduglig som du fick mig att känna, ingen av dom fick mig att tvivla på mig själv så som du.. ja drömmer fortfarande om de du gjorde.. ja drömmer om annat oxå.. men de betyder att ja var iaf ärlig me mina känslor, de var inte du! 

Ja har aldrig älskat någon så som ja älskade dig..o de kommer ja aldrig att göra igen! Inte dig heller!

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!