• Anonym (at your service!)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

Jag börjar.

Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

"Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

Din tur. Kör hårt! Skrattande    

• Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym (SP)

Till min tvillingsjäl:
    Mår du bättre utan mig?
    Kommer vi att undvika varandra eller är det dags att börja prata om våra känslor?
    Det känns att mitt liv är meningslöst utan dig. 
    Puss och kram Hjärta

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Over again)
    Anonym (SP) skrev 2024-09-20 12:27:19 följande:

Till min tvillingsjäl:
    Mår du bättre utan mig?
    Kommer vi att undvika varandra eller är det dags att börja prata om våra känslor?
    Det känns att mitt liv är meningslöst utan dig. 
    Puss och kram Hjärta

Så känner jag också utan min själsfrände.
  • Anonym (HeartOfFreya)
    Anonym (Enigma) skrev 2024-09-19 07:45:49 följande:
    Så om du träffar nån som visar sej inte vara ärlig och och har vissa drag då har de med din uppväxt att göra ? Låter ju inte så logiskt va
    Jo, om du fortsätter att dras till samma sorter så e de så
  • Anonym (HeartOfFreya)
    Anonym (Over again) skrev 2024-09-21 08:28:40 följande:
    Så känner jag också utan min själsfrände.
    Ja fattar att man vill ha en sådan..men nä.. dom e lika ovanliga som unicorns
  • Anonym (HeartOfFreya)
    Anonym (Vilis) skrev 2024-09-20 00:54:01 följande:
    Behöver jag inte göra eftersom jag inte manipulerat någon. Snarare blivit utsatt för det själv av ett stört pervo. 
    Om de e så o du vet om det? Hur mycket har det skadat dig?
  • Anonym (HeartOfFreya)
    Anonym (Enigma) skrev 2024-09-19 07:45:49 följande:
    Så om du träffar nån som visar sej inte vara ärlig och och har vissa drag då har de med din uppväxt att göra ? Låter ju inte så logiskt va
    Dessutom brukar de vara så att man projicerar de man inte tycker om hos sig själv..därav stör du dig på något som eg handlar om dig.. så återigen.. har du rannsakat dig själv?
  • Anonym
    Anonym (HeartOfFreya) skrev 2024-09-22 02:26:07 följande:
    Dessutom brukar de vara så att man projicerar de man inte tycker om hos sig själv..därav stör du dig på något som eg handlar om dig.. så återigen.. har du rannsakat dig själv?
    Ovan är alltså ett meddelande som du önskar skicka till den som du är hemligt kär i?
  • Anonym (Enigma)
    Anonym (HeartOfFreya) skrev 2024-09-22 02:18:37 följande:
    Jo, om du fortsätter att dras till samma sorter så e de så
    Har ja sagt att de hänt flera gånger ? Du får gärna va en hobby psykolog men anta inte saker. Men då vet du ju att den du skrivit om här förut har ju med din uppväxt att göra.
  • Anonym (Vilis)
    Anonym (HeartOfFreya) skrev 2024-09-22 02:21:42 följande:
    Om de e så o du vet om det? Hur mycket har det skadat dig?
    Bryr mig inte om det där äcklet längre, nöjer mig med att anmäla hans pedofiltrådar. Tycker dock synd om de som bor runtomkring honom. Särskilt deras barn som ingenting vet. Än. 
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!