• IVFmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Lizz89 skrev 2012-10-05 17:14:44 följande:
    Dagens test.. hållt mig i 4 tim. Syns mer än på bild. tog även ett test  morste som va något starkare än igår.. 

Jag ser nått
  • IVFmamma

Tog ett test till ikväll, jag hade bara hållit mig 2 timmar men som vanligt hann jag ej med att kolla inom tidsramen, så såhär såg det ut efter 1 timme

• IVFmamma

Jag har beställt lite fler gravtester, jag får väl dem på tisdag så vi får se vad det blir, lovar att uppdatera er.

• IVFmamma

Känner mig som en gröngöling men när infaller BIM? Är det när man är i v.5 alltså 4+0 eller v.6 alltså v.5+0?

• IVFmamma

Testade nu innan 15.00 med RFSU, kollade efter 5 min som man skulle, har då hållit mig i 4 timmar, om inte mer.  Jag ser nått mkt mkt mkt svagt och tror på MF iom min mens den 24/9, att det fäste men sen försvann i samband med mensen eller hur lång tid tar det från befruktat ägg tills det sitter i livmodern?
  • IVFmamma
    Mine18 skrev 2012-10-06 18:17:27 följande:
    Hej tjejer! Lite hjälp tack =) Detta test e taget imorse, bim-6. är det bara jag som ser strecket?? Jag har fixat skärpan på bilden bara.. min sambo ser inte strecket, eller så fattar han inte haha..

Jag ser strecket
  • IVFmamma

Min kropp spelar mig ett spratt, tog ett RFSU som visar svagt positivt samtidigt tog jag ett ÄLtest som visar nästan helt positivt oxå. Och det stämmer enligt mina uträkningar, jag borde ha ÄL imorrn om det var mens den 24. Man kan väl knappast få ÄL om man har HCGhormon i kroppen?

• IVFmamma

Tack för alla svar! Jag ser oxå strecket och läste på att RFSU vanliga(ej testa tidigt) kräver 50 HCG( eller vad det nu heter). Så gravid är jag men är det ett MF på g? Bara å vänta å se.. Men det är ju så segt å jobbigt. Beställt tester dom borde komma tisdag

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester