Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Jag ser nått
Tog ett test till ikväll, jag hade bara hållit mig 2 timmar men som vanligt hann jag ej med att kolla inom tidsramen, så såhär såg det ut efter 1 timme
Jag har beställt lite fler gravtester, jag får väl dem på tisdag så vi får se vad det blir, lovar att uppdatera er.
Känner mig som en gröngöling men när infaller BIM? Är det när man är i v.5 alltså 4+0 eller v.6 alltså v.5+0?
Köpte både billiga testers egna sort och ett CB digital
Min kropp spelar mig ett spratt, tog ett RFSU som visar svagt positivt samtidigt tog jag ett ÄLtest som visar nästan helt positivt oxå. Och det stämmer enligt mina uträkningar, jag borde ha ÄL imorrn om det var mens den 24. Man kan väl knappast få ÄL om man har HCGhormon i kroppen?
Dagens ÄLtest
Tack för alla svar! Jag ser oxå strecket och läste på att RFSU vanliga(ej testa tidigt) kräver 50 HCG( eller vad det nu heter). Så gravid är jag men är det ett MF på g? Bara å vänta å se.. Men det är ju så segt å jobbigt. Beställt tester dom borde komma tisdag