Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Här kommer testa tidigt. Är besviken, tycker de borde vara starkare faktiskt. Bim-6 idag. Syns ju lika bra/dåligt på vanliga stickor i princip :(
Här kommer testa tidigt. Är besviken, tycker de borde vara starkare faktiskt. Bim-6 idag. Syns ju lika bra/dåligt på vanliga stickor i princip :(
"Ni som kan tester" - Graviditetsstickor till Clear Blue Advanced fertilitetsmonitor, "kan" man använda de som ett vanligt graviditetstest s.a.s? Eller har de alltid 2 sträck om än svagt, även som icke-gravid?
Det är ingen fara, jag har inte riktigt vågar hoppas på något än iochmed att de inte verkar öka. Misstänker ju att något inte riktigt är rätt. Tror att det kan vara positiva test jag får (känns orimligt med så många spökstreck en vecka i streck), men känns ju helt klart konstigt att de inte ökar. Detta är dagens test:
Jag önskar att jag visste. Har haft extremt oregelbunden mens sedan jag slutade med p-piller för snart ett år sedan. Är på cykeldag 51 nu... Brukar ha en cykel på allt mellan 30-50 dagar.
Nej jag har inte trott att jag haft någon ägglossning och därför inte använt tester. Insåg nu när jag jämförde testerna från veckan som gått att de ökat litegrann iallafall. De har gått från att inte synas alls på bild, till att synas iallafall lite (inser också att kvalitén på bilderna dras ner lite när man laddar upp här). Men jag fortsätter hoppas och testa iallafall!
Hej! vad tror ni om detta? Negativit eller possitivt? Kan se ett litet streck, men kan också vara inbillning. Är sen med min mens som jag aldrig är...
Tjejer! .. jag försöker hitta min ägglossning haha!
Tog detta kl 13 idag... det är rfsu, o enligt baksidan så är de positivt om strecken är lika starka eller att test strecket bara är lite svagare.. men hur tolkar jag mitt? Ska jag ta ett nytt test nu ikväll?
Vi låg igår, så vi försöker gradera oss..
Ser ni något eller inbillar jag mig? Försökt i snart 4 månader och detta är 4 dagar innan beräknad mens.
Tog ÄL test nyss, vad jag förstår så är de inte positivt? Ska jag hålla mig några timmar o kolla vid 19 ikväll... ? Eller hur tolkar ni de? Har jätte klibbiga flytningar dessutom..
Predictor Early, lite osäker var i cykeln jag, antagligen äl+12 (BIM-2) om jag har en cykel på 28 dagar, men lite oklart..