Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Ska väl tillägga att mens lnte alltid kommer 14 dgr efter ÄL. Kan va 12 och 16 dagar efter också men 3-4 dgr efter är omöjligt
Ska väl tillägga att mens lnte alltid kommer 14 dgr efter ÄL. Kan va 12 och 16 dagar efter också men 3-4 dgr efter är omöjligt
Positivt, grattis!
Tycker det är solklart, jättefint och tydligt plus! :)
Bim-3. Jag antar att det bara är ett spökstreck? De verkar vara vanliga med RFSU?
Ja precis. De blir alltid lite grumliga när man laddar upp dom här. Strecken kom efter typ 3-4 min så kan det vara torkstreck då?
Ta ett digitalt så behöver du inte försöka tolka. Mitt från RFSU var väldigt svagt när jag fick positivt på digitalt.
Hej
Fick + för två dagar sen , har fortf plus men strecken blir inte direkt starkare
Testat med stickor på både 10 och 25mIU/ml och jag får nästan tydligare på de med 25 hcg i nivå.
Testade med clearblue digital idag och fick då ett tveklöst +
Så hur kan vissa stickor nästan va svagare och digital ge plus
Är jätteorolig
Hej
Jag förstår inte .. på Natural cycles test som mäter från 25mIU/ ml får jag svaga streck som knappt ökar , men på clearblue digital som oxå mäter från 25 fick jag ett plus ( digitalt ) igår och ?Gravid 1-2? idag.
Hur är det möjligt? Stickorna visar knappt ngt .. är jag inte gravid eller vad sker ?
Så var det för mig me innan bim, toh på Äl 9-10 och fick svagt på RFSU stickorna så chansade på digitalt är idag i vecka 6 :)