• Cashili33

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Ska väl tillägga att mens lnte alltid kommer 14 dgr efter ÄL. Kan va 12 och 16 dagar efter också men 3-4 dgr efter är omöjligt

• Cashili33
    Isolines skrev 2021-09-29 05:40:19 följande:

Positivt, grattis!

Säkert ???

Försökt 1 år och 3 månader

3 månader med progesteronkräm då jag upptäckte att jag hade för lite

Herrgud , kan inte tro det
  • Cashili33
    Isolines skrev 2021-09-29 06:20:43 följande:

Tycker det är solklart, jättefint och tydligt plus! :)

Tack !!! Jag skakar typ ? nu får vi hålla tummarna att grynet vill stanna

Bifogar en bättre bild ( hos mig iaf)

• Cashili33
    Nixe skrev 2021-09-29 18:15:27 följande:

Bim-3. Jag antar att det bara är ett spökstreck? De verkar vara vanliga med RFSU?

Är de gråa strecken ? Isf är det nog torkstreck

Svårt att se på bilden
  • Cashili33
    Nixe skrev 2021-09-29 20:12:31 följande:

Ja precis. De blir alltid lite grumliga när man laddar upp dom här. Strecken kom efter typ 3-4 min så kan det vara torkstreck då?

Mjae kanske inte .. testa om nån dag igen. Kan va ngt på G. Tyvärr har jag själv fått liknande som ej varit ngt samtidigt som man ser vissa få nästan så och samtidigt få plus på digitalt test
  • Cashili33
    KSRG8887 skrev 2021-09-29 22:40:30 följande:

Ta ett digitalt så behöver du inte försöka tolka. Mitt från RFSU var väldigt svagt när jag fick positivt på digitalt.

När i cykeln är ditt test taget ?
  • Cashili33

Hej

Fick + för två dagar sen , har fortf plus men strecken blir inte direkt starkare

Testat med stickor på både 10 och 25mIU/ml och jag får nästan tydligare på de med 25 hcg i nivå.

Testade med clearblue digital idag och fick då ett tveklöst +

Så hur kan vissa stickor nästan va svagare och digital ge plus

Är jätteorolig

• Cashili33

Hej

Jag förstår inte .. på Natural cycles test som mäter från 25mIU/ ml får jag svaga streck som knappt ökar , men på clearblue digital som oxå mäter från 25 fick jag ett plus ( digitalt ) igår och ?Gravid 1-2? idag.

Hur är det möjligt? Stickorna visar knappt ngt .. är jag inte gravid eller vad sker ?

• Cashili33
    Lilldorisen skrev 2021-10-02 07:31:31 följande:

Så var det för mig me innan bim, toh på Äl 9-10 och fick svagt på RFSU stickorna så chansade på digitalt är idag i vecka 6 :)

Okej men jag är nog inte före bim längre , några dagar efter : (

Hur kan testen visa olika och vilket ska jag lita på?

Strecken måste väl oxå bli starkare ?
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester