Niljes skrev 2021-11-02 22:08:11 följande:
Tog två test imorse, från Clearblue och Apoteket. Clearblue är lite tydligare. Men är orolig över att de är för svaga för att vara på BIM? Vad tror ni? CB digital säger Gravid 1-2. Hade kemisk graviditet förra cykeln och ett missfall i cykeln innan det. Har försökt 2,5 år och dessa tre gångerna är enda gången jag fått positiva resultat. Nu nojar jag totalt pga så svaga tester. De var ju det vid missfall och kemisk graviditet också, båda gånger fick jag, Gravid 1-2 på CB digital. Vad tror ni? Är de för svaga för att vara på BIM?
Jag förstår din oro för mina var också sådär svaga när jag fick mf nu i september
Jag vet att många som får svaga på BIM ändå klarar sig med en frisk graviditet men tyvärr slutar också en del i mf eller kemisk. Jag skulle säga att vet man när man hade ÄL så bör nog strecket va lite starkare ?
Men å andra sidan kan ägget fäst extremt sent
Håller tummarna för det !!!
Jag är gravid nu igen och även om jag inte kan ropa hej ännu så är skillnaden på mina två streck vid BMI stora ! Denna gång var starkare starkare BMI-4 än i sept på bim
Dessutom ökar de i styrka nu , skedde ej sist även om jag fick positivt på CB digital 1-2. Lägger in två bilder som förtydligande
Önskar dig stort lycka till !!!