• Cashili33

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

[quote=81465428][quote-nick]Erinyh123 skrev 2021-10-31 16:18:10 följande:[/quote-nick][/quote]

På det översta ser jag ngt

Har du mindre suddig bild :)

• Cashili33
    Erinyh123 skrev 2021-10-31 19:08:01 följande:

Vad jobbigt med ma. :( tredje testet kan ju vara nåt. Har du några symtom på graviditet

Man kan ju ha hcg länge beroende på hur långt gången man var.

När jag hade mf sa BM ? ta nytt test om 4 v?

Hoppas det är ny graviditet dock
  • Cashili33

[quote=81465726][quote-nick]Erinyh123 skrev 2021-10-31 19:03:46 följande:[/quote-nick][/quote]

Man ser nått där men frågan är vad :)

Testa om några dagar igen ! Har du tur är det början på nått

Ser ut som om du öppnat testet, vad är det för test ?

• Cashili33
    Finley skrev 2021-10-31 20:29:43 följande:

Nya bilder

Nu ser man mer :)

Var förra testen oxå från idag ?
  • Cashili33
    Finley skrev 2021-10-31 20:47:43 följande:

Ja, men hade nog inte hålla mig lika länge..

Men, är det ett plus eller spökstreck?

Är strecket uppkomna inom tiden ? De ser lite torkade ut.

Men de ser rosa ut och då är det ett tidigt plus. Var i cykeln är du ? -3?
  • Cashili33
    Finley skrev 2021-10-31 21:16:27 följande:

De är efter 2min.

Ja, senaste mens var 6okt och BIM är om 3dagar

Då tror jag absolut det är verkliga streck !! Håller tummarna att de blir starkare nu
  • Cashili33
    Niljes skrev 2021-11-02 22:08:11 följande:

Tog två test imorse, från Clearblue och Apoteket. Clearblue är lite tydligare. Men är orolig över att de är för svaga för att vara på BIM? Vad tror ni? CB digital säger Gravid 1-2. Hade kemisk graviditet förra cykeln och ett missfall i cykeln innan det. Har försökt 2,5 år och dessa tre gångerna är enda gången jag fått positiva resultat. Nu nojar jag totalt pga så svaga tester. De var ju det vid missfall och kemisk graviditet också, båda gånger fick jag, Gravid 1-2 på CB digital. Vad tror ni? Är de för svaga för att vara på BIM?

Jag förstår din oro för mina var också sådär svaga när jag fick mf nu i september

Jag vet att många som får svaga på BIM ändå klarar sig med en frisk graviditet men tyvärr slutar också en del i mf eller kemisk. Jag skulle säga att vet man när man hade ÄL så bör nog strecket va lite starkare ?

Men å andra sidan kan ägget fäst extremt sent

Håller tummarna för det !!!

Jag är gravid nu igen och även om jag inte kan ropa hej ännu så är skillnaden på mina två streck vid BMI stora ! Denna gång var starkare starkare BMI-4 än i sept på bim

Dessutom ökar de i styrka nu , skedde ej sist även om jag fick positivt på CB digital 1-2. Lägger in två bilder som förtydligande

Önskar dig stort lycka till !!!

• Cashili33
    CriisseObst skrev 2021-11-02 21:12:33 följande:

Tog ett digitalt idag som visade ?inte gravid?, men tog ett CB tidigt senare i em, strecket är blått och lika brett som kontrollinjen. Vad tror ni? Taget ca 8 min efter att testet utförts

Var i cykeln är du ?

Är CB digital mer känslig?
  • Cashili33
    Percafluviatilis skrev 2021-11-03 08:05:59 följande:

Vad tror ni om detta? Rfsu testa tidigt på äl+11/12.

Jag ser en svag skugga men det är svårt att se vilken färg ? Är strecket grått eller rosa ?
  • Cashili33
    Percafluviatilis skrev 2021-11-03 08:19:40 följande:

Sidan sänkte kvaliteten på bilden ser jag. Det är svagt rosa tycker jag. Här är en ny bild.

Det är fortf lite svårt att se färg men man ser absolut två streck

Jag skulle vänta 2-3 dgr och se om det ökar

Är testet fotat inom tiden ?
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester