• Cashili33

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

emmapa22 skrev 2021-11-04 22:22:25 följande:

Hej! Använder clearblue monitor efter 2 års försök. Aldrig fått ett positivt gravtest men förra månaden fick jag detta (det gröna testet) som sen försvann efter några dagar aldrig ökade. och nu denna månad detta, stod ej gravid i monitorn men när jag tar ut stickan ser jag två streck. Svårt att få med på bilden då dem ser grå ut men linjerna är blåa. Kan detta vara spök streck jag fått båda gångerna? Har några dagar kvar till mens men monitorn ville jag skulle testa redan imorse.

Ber om ursäkt. Såg nu att du skrev att det gröna var förra månaden. Ge inte upp! Plötsligt händer det !
  • Cashili33
    Finley skrev 2021-11-05 04:46:56 följande:

De här är ifrån nu, BIM +1/+2

Jag tycker de blivit starkare

Om du menar starkare sen 31/10 så absolut !

Antar att alla tre är ett och samma test?
  • Cashili33
    Finley skrev 2021-11-05 06:04:52 följande:

Ja, precis! ????????

Absolut är du gravid !! Grattis
  • Cashili33
    Isolines skrev 2021-11-05 14:11:17 följande:

Nu var ju hela poängen med den här diskussionen att jag från början svarade en annan person angående att BIM inte säger något när hen frågade om testet var tillräckligt starkt för att vara på BIM. Det handlar om att dagar från ÄL är mer tillförlitligt i det avseendet än vad BIM är. Jag tror att det som missuppfattar poängen här är du :)

:)

Som jag sa , släpp det. Det är för långt ifrån ursprungssvaret, därför går poängen förlorad

Njut av helgen istället och låt oss analysera test ! :)
  • Cashili33
    Ollebollen skrev 2021-11-06 09:12:09 följande:

ÄL + 12. Fick redan i onsdags kväll en svag linje, torsdag morgon negativt, svag linje torsdag kväll. Imorse fick jag det starkaste hittills. Kom upp väldigt fort. Kissade igen efter att jag druckit en del dock, tog ett till test och kunde inte se en linje. Kan det vara för tidigt bara?

Strecket är rosa i verkligheten.

Håller tummarna att det blir mer synligt snart!!
  • Cashili33
    Heybae skrev 2021-11-07 17:07:53 följande:

Ser ut såhär i eftermiddag så va nog ett spöckstreck :( BIM imorgon liksom.

Hur längesen hade du ÄL?
  • Cashili33
    Heybae skrev 2021-11-07 18:01:07 följande:

Vet inte exakt för använder inte ÄL tester men enligt appen jag har så runt den 23/10.

Ok så då är du runt 13-15 dgr efter ÄL

Så borde nog ett ev positivt test vara starkare ja , men inget är omöjligt före mensen kommer
  • Cashili33
    Heybae skrev 2021-11-07 21:46:54 följande:

Ja jag får väl se :). Har vid tidigare graviditeter inte plussat tidigare än BIM dagen och då har det varit väldigt svagt. Men fått lite mensvärk nu så kanske mensen på gång:(

Mensvärk kan va både och :) håller tummarna för dig !!!
  • Cashili33
    Madelen21 skrev 2021-11-08 06:22:35 följande:

Starkt utslag nu på äl testet.

Hur menar du ? Har du ÄL eller tester du för ev graviditet ? :)
  • Cashili33

[quote=81479431][quote-nick]Kräftan81 skrev 2021-11-08 17:19:14 följande:[/quote-nick][/quote]

Ser ngt jättesvagt

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester