• Cashili33

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Perssonlund skrev 2021-01-13 22:30:06 följande:
    På d nedersta kan jag se ett... ser dock inget på d övre :)
    tycker också jag kan se på båda..mysko
  • Cashili33
    Simonan skrev 2021-01-19 11:03:23 följande:

Första jag tog igår var CB early

Detta är helt vanligt från apoteket

Jag själv kan se något svagt i verkligheten men så svårt att fånga på bild..

Men känner mig mer sömnig, mycket mer hungrig vilket inte är vanligt då jag väldigt sällan är hungrig & dessutom lite sura uppstötningar efter måltid.

Jag har en känsla inom mig men just nu ser det inte ut som någonting, enbart jag som kan se litegrann.

Sambon ser inget

Ser tyvärr inte heller något
  • Cashili33
    Simonan skrev 2021-01-21 06:31:17 följande:

Nu vet jag inte vad längre

Test överst är från igår

& de två under är från imorse....
    låter ju underligt om det skulle bli så starkt på ett av dem och sen ingenting alls på de två senaste testen. tror det är något fel på test nr 1 tyvärr 
  • Cashili33
    Simonan skrev 2021-01-24 00:41:29 följande:

Ser jag i syne nu??

Såg ditt test ikväll!! Ser lovande ut :D

Svårt att säga. Ser inget streck Eg.. ser ev ut som om färgen runnit lite .. du får testa om ett par dagar igen :)
  • Cashili33
    babyba skrev 2021-01-23 23:18:19 följande:

Vad tror ni? Torkstreck? ÄL + 7 ... fick en ljusbrun blödning igår som varade i en dag..

Ser Nån liten liten skugga

Kan va torkstreck eller början på nått :)
  • Cashili33
    ems86 skrev 2021-01-24 08:27:52 följande:

Äsch nu vet jag inte. Borde det inte varit starkare morgonen därpå? Äl+11, vanliga RFSU.

Halten hormon fördubblas inte varje dag utan varannan så testa Imorrn igen , då bör det synas lite mer :)
  • Cashili33
    Simonan skrev 2021-01-24 09:11:19 följande:

Detta är alltså efter 2 minuter, innan tiden gått ut :)

Ok :)

Det är så svagt så vågar inte säga vad det kan va

Var i cykeln är du
  • Cashili33
    Simonan skrev 2021-01-24 09:43:57 följande:
    Enligt en app jag följt skulle jag fått mensen igår, enligt mina egna beräkningar ska jag ha den imorgon!

Så antingen bim+1 eller bim-1
    Ok, då känns det som om det borde synas något ..men vem vet :) mirakel har skett förr
  • Cashili33
    Simonan skrev 2021-01-24 17:51:21 följande:

Mensen har inte synts till.

Hade dock samlag idag & då kom det blod efter samlaget, detta försvann direkt efter, kan det vara mensen som är på gång?

Jo kan det ju va tyvärr

Ibland för jag typ pytte lite blod / rosa kvällen före mensen sätter igång
  • Cashili33
    4BarnÅenCocaCola skrev 2021-01-25 19:19:53 följande:

Tog ut spiralen den 12 januari, fick en blödning två dagar efteråt som var som en mens i två dagar och sedan rosa flytningar i en vecka till ungefär. Tycker rimligtvis inte att jag borde ha kunnat bli gravid under den här tiden (planerar inte barn men händer det så händer det). Iaf började brösten att ömma igår och jag tänkte att jag testar väl bara för att. Blev väldigt förvånad när jag tyckte mig ana ett mycket svagt, rosa streck. Testet är från i eftermiddags och jag har då ingen aning om var i cykeln jag befinner mig.

Vad säger ni, ser ni vad jag ser?

Kan tyvärr ej se
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester