• Cashili33

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

grossess skrev 2020-11-19 08:40:44 följande:

Idag är det ingen tvekan längre! :D

Äl+11. Hoppas det är en som kan stanna den här gången <3
    woho!!! grattis!
    hur många försök tog det att bli gravid
  • Cashili33
    grossess skrev 2020-11-19 10:32:12 följande:
    Tack! :) Förra månaden var en oplanerad graviditet som slutade i missfall men som väckte längtan efter ett barn till. Så nu var det ett planerat försök som tog sig, så hoppas den stannar kvar som sagt!
    jisses vilken tur , två graviditeter på två månader , även om en slutade tråkigt :( 

har du barn sen innan?
  • Cashili33
    Ginevi14 skrev 2020-11-27 15:20:25 följande:
    Det är ett väldigt svagt streck. Funderar om det är vanligt med dessa tester, att dom visar falskt positivt.
    ledsen men skulle inte kalla detta falskt positivt
    Jag ser faktiskt inget alls :/
    men håller tummarna att du ser något kameran inte fångar
  • Cashili33
    Sunshine2 skrev 2020-11-28 21:23:35 följande:
    Det blåa är ägglossning, jag är osäker på om jag har haft ägglossning för att jag har pcos. Jag passade på att ta det rosa graviditetstestet, tror att det är negativt men jag är så bra på att se streck som inte finns.
    Nu vet inte jag hur just dina ägglossningsstickor visar, men på de jag har skulle jag inte tolka detta som positiva, då teststrecket ska vara starkare eller åtminstone lika starkt som kontrollstrecket.
    Men som sagt jag har inte använt de märke du kör med :)

På grav.stickan har jag svårt att se ett till streck... ev ser man ett litet torkstreck..

var i cykeln är du?
  • Cashili33
    aaanonymdelux skrev 2020-11-29 00:20:07 följande:

En bild till

väldigt mörk bild., har svårt att se något

• Cashili33
    Novalace skrev 2020-11-29 16:21:56 följande:

Vad tror ni? Bim-3
    har svårt att se två streck...ser du?
  • Cashili33
    Mamitaabell skrev 2020-12-01 14:55:16 följande:

Testgalen :)

Nu vet jag att jag har testat på tok för tidigt! Och ska självklart prova om några dagar igen.

7 dagar kvar till BIM men kul att analysera :)

Men ser ni något?

Njaee tyvärr inte, men som sagt, väldigt tidigt :)
  • Cashili33
    zonox skrev 2020-12-06 21:15:45 följande:
    Jo det är där, syns i alla vinklar och ljus irl men det fastnar inte på bild. Jag vet inte när jag har äl, är verkligen inte regelbunden. Men denna cykel är jag idag på dag 32 i alla fall. Allt mellan 28 och 100 är "normalt" i min cykel så det går inte att veta. Har haft så här tidigare och det har även synts mer på stickor än såhär och ändå har mensen kommit. Kanske åtta gånger totalt, har inte skrivit i tråden varje gång. Men grattis till dig :D
    28-100dagars cykel..det var en väldig variation. Då förstår jag att du inte vet när du har ägglossning. Kanske vore det bra om du börjar testa med stickor när du känner av äl-känningar för att veta ungefär. Om du dessutom får skuggstreck ofta så är det jättesvårt att säga något om din bild. Spontant så ser jag inte så mycket alls på just denna bild, men det kan ju vara alldeles för tidigt att testa beroende på hur lång just denna cykel är för dig.
  • Cashili33
    jowald skrev 2020-12-07 06:23:36 följande:

BIM imorgon eller onsdag.

Tog detta idag, jag själv tycker det ser ljusblått ut i verkligheten.

Vågar man hoppas på ett plus?

Man ser ju att det är 'nått'..men jättesvårt på bild att se nån färg. Håller tummarna !!!!
  • Cashili33
    jowald skrev 2020-12-07 06:26:59 följande:
    Ja i verkligheten syns de ljust blått.

Har fått spök på dessa innan men då har man bara sett ett typ grått streck och inte lika tydligt

Vi får hålla tummarna. Undra om de kan visa på digitalt om jag håller mig i några timmar.:)
    håller tummarna
    har själv bim imorrn, är mer nervös än nånsin då min kurva verkligen varit 'fin'...men jag går o känner efter hela tiden om det är mens på G,... säkert kommer den :/ 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester