• Cashili33

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

jowald skrev 2020-12-07 07:10:31 följande:

Håller tummarna att den inte kommer och att du får ett plus.

Jag ska ta ett digitalt senare idag, känns som de borde kunna visa 1-2 om man är gravid.

Kul att vi hade BIM datum typ samtidigt. Min skulle va imorgon eller onsdag.

Jag har haft typ ömma bröst, igår började jag må illa vart svullen i magen, ont i svanken osv men mer tänkt att de är inför mens för har inte vågar hoppas, vi har försökt sen juli och man har ju blivit besviken på alla spökstreck och negativa test så man har inte vågat hoppas. Vågar inte hoppas riktigt än heller även om man ser i verkligheten att det är blått i strecket.

Får hoppas digitala kan visa något sen och jag håller verkligen tummarna att din mens inte dyker upp:)

Låter exakt som Mkt

Haft många symtom denna månad, försökt sen i somras ! Konstig i magen osv osv

Hoppas verkligen inte mensen kommer men tyvärr tror jag den gör det
  • Cashili33
    Millannn skrev 2020-12-07 18:39:08 följande:

Vad tror ni? Syns mycket bättre i verkligheten. BIM-5 så för tidigt egentligen... men man är ju hopplös!

Det är en skugga precis där strecket ska vara , har du ett ljusare bild
  • Cashili33
    Tildasafira skrev 2020-12-19 16:01:56 följande:

Här igen då... vad tror ni om detta? Äl + 11. Känns som att jag plussar svagt nästan varje månad men aldrig får behålla, panik. Har precis påbörjat en utredning för just det.

Låter omöjligt att få pluss varje månad väl?statistiskt sätt alltså

• Cashili33
    Lillablåvalen skrev 2021-01-03 09:22:01 följande:

Bim -6 idag. Tog ett clearblue digital imorse (hade ägglossning på julafton) och när den skulle visa resultatet blinkade den först ?+? för att sedan blinka ?-?. Så jag bröt upp testet för att kolla hur det såg ut under och fick fram stickan på bilden. Visst är det är plus?

Strecken säger inget

Det är väl alltid två streck oavsett + eller -

Ta ett nytt test är mitt tips

Låter inte som om det funkade
  • Cashili33
    Sunshine2 skrev 2021-01-04 17:21:16 följande:

Sp

Svårt att säga med så jättesvaga streck. När är bim? Kan va skugga men beror helt på var i cykeln du är :)

Spök Lr Inte? Någon som vet? Blir galen

• Cashili33
    sweetmum skrev 2021-01-07 15:27:10 följande:

Någon som kan hjälpa mig och se om ni ser något på denna. - 3-5 bim

Tyvärr
  • Cashili33
    Sofiiakarin skrev 2021-01-13 11:34:02 följande:

Tror jag har ca 7 dagar till mens. Fick ägglossning tidigare denna cykel, har börjat äta hög dos d vitamin. Så tror o hoppas det är den som gjort det, då jag haft lite kort lutelfas efter jag fick mitt barn 2018. Så har inte stenkoll på när mensen kommer. Men har svullna bröst och illamående, molande värk ju i ett par dagar fast kvällstid. Vet att de kan vara inbillning med. Men tog iaf ett test idag. Rfsu. Vet att de antagligen är för tidigt o testa med de testet va? Jag väntar på gravtester från testlagtet. Vad tror ni?

Ser tyvärr inget
  • Cashili33
    Angelika07 skrev 2021-01-13 18:25:58 följande:

Haft ett missfall några månader sedan. Fortvarande inte fått mens och vet inte om jag haft ägglossning. Dagens sympton: Svullen mage, känns som något händer i magen, lite illamående, kemisk smak i munnen, trött och har märkt att flera tester har börjat ge en skugga på testerna?! Denna test har jag sett ett svagt plus från en raklång arm. Vet ej om den är lika tydlig på bild. Så fundersam.

Ska det bli ett + på dessa ? Det tyvärr bara ett blått streck
  • Cashili33
    Angelika07 skrev 2021-01-13 18:25:58 följande:

Haft ett missfall några månader sedan. Fortvarande inte fått mens och vet inte om jag haft ägglossning. Dagens sympton: Svullen mage, känns som något händer i magen, lite illamående, kemisk smak i munnen, trött och har märkt att flera tester har börjat ge en skugga på testerna?! Denna test har jag sett ett svagt plus från en raklång arm. Vet ej om den är lika tydlig på bild. Så fundersam.

Ska det bli ett + på dessa ? Det tyvärr bara ett blått streck
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester