Inlägg från: slemtorsk i din bralla |Visa alla inlägg
  • slemtorsk i din bralla

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hallonbilar! Kontakta socialkontoret på din ort..du måste från den här mannen nu och de kan hjälpa dig, om inte annat med ett återbetalningspliktigt bistånd. Jag jobbar ju på Soc...el har min praktik där iaf. des@utom kan de ge dig stof i form av samtal

• slemtorsk i din bralla

bim -8 tydligen... mixa gärna för jag kan inte få till bra mix i min nya dator, inte installerat alla program ännu

inbillningsögat tycker sig se ett streck.. ha ha... galet.
  • slemtorsk i din bralla
    Zelmilainen skrev 2012-02-23 17:39:28 följande:
    slemmis. tycker mig ev kunna se nåt

hmmm..... och då blir jag GENAST full av tvivel!!! Varför blir jag det när andra än jag själv tycks se streck?? Är det någon slags försvarsmekanism??

Jag har ju haft en känsla sedan FÖRE ÄL att vi skulle lyckas.. och mitt under insemineringen häromkvällen kände jag bara att NUUU tar det sig.. och så tycker jag mig se något och så får jag medhåll och då tror jag NOLL ha ha... jag är nog på tok för pyskologisk för mitt eget bästa .....
  • slemtorsk i din bralla
    popcornplaya skrev 2012-02-23 17:53:02 följande:
    Antar att du kommer fortsätta testa så vi får ju se om det är spök eller ej. Men nått är det ju där i alla fall.
    hade ju flera tydligare plus i sommras/höstas.. alltså man såg att där var rosa streck.. men det var ju inget så jag försöker vara skeptisk även om hjärtat säger att vi har lyckats....tur att jag äter så jäävla nyttigt nu då.. massor av grönsaker, så mycket att det snart växer morötter ur öronen och spenat ur naveln *S*

Och jaa så klart testar jag fler gånger.. om inte annat på BIM iaf.. men troligtvis före det.....flera gånger....massor.. ha ha
  • slemtorsk i din bralla
    Mini Léonie skrev 2012-02-23 20:05:10 följande:
    Var tusan finns statoil i sthlm city?
    Kanske ett dygnet runt öppet apotek?
    pressbyrån och 7/11 har också..
  • slemtorsk i din bralla

BIM -7... analysera mera, trixa o fixa hur mycket ni vill..tycker mig se en svaaag svaaag skugga.. men inget absolut inget som kan vara något att lita på.. på det första kortet är det dock ränder av skugga av någon orsak.. jäkla kamera..

• slemtorsk i din bralla
    Meoow skrev 2012-02-24 19:44:11 följande:
    Ser ni något på mina bilder?
    Jättesvårt att få till en bild och har bara mobilen att fota med... strecket är i alla fall tveklöst rosa i verkligheten men väldigt tunt! Vad tror ni? Spök? Färgrester?  Vågar man hoppas alls....?

Vill någon trixa lite så vore jag jättetacksam..... :)
    jag ser verkligen något.. ett rosa.. men svårt att avgöra om det är "lagom" brett men det ser ju lovande ut..
  • slemtorsk i din bralla

Testoman Slemmis rapporterar till tjänst... ett st graviditetstest levererat klart för analys och trixning. BIM-6 och morgonurin för första gången..ser man på

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester