Inlägg från: slemtorsk i din bralla |Visa alla inlägg
  • slemtorsk i din bralla

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Knasten83 skrev 2012-02-21 16:20:30 följande:
    Jag känner mig ungefär lika säker på att jag är gravid som när jag väntade dottern. Blev nästan arg på min man som inte tyckte testet visade plus när jag kände det i hela kroppen!! Samma nu... Han ser men alla test visar inte plus, min kropp däremot känner det!! Hoppas min kvinnliga intuition stämmer!!! :))

Annars är det ngt fel för både tuttar och mage värker!
    jag känner lite likadant.. fast jag bara precis har passerat ÄL... å andra sidan så hade jag inte en jäkla aning om att jag var gravid förra gången... snarare tvärs om.

Men nu.. mina bröst började ömma i morse och har fortsatt fast jag har en bh som sitter lite löst... underligt. Även om jag ÄR gravid borde jag ju absolut, definitivt inte känna något som helst än på minst en vecka iaf...men men...

Knasten.. var är du i cykeln nu- svårt att hålla reda på alla
  • slemtorsk i din bralla
    Freja0811 skrev 2012-02-21 16:32:34 följande:
    Någon som vill trixa med min bild?
    im on it.. men jag tycker att det syns ett streck där.. svårt att se om det är rosa dock
  • slemtorsk i din bralla
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-21 16:38:48 följande:
    Är det någon som har koll på det här med ÄL som kan svara på mina frågor?
    Jag hade ju starkt utslag på ÄL test både fredag och lördag, glad gubbe båda dagarna på CB. Men på lördag förmiddag hade jag vita flytningar som man ska ha efter ägglossningen är slut.
    Så när hade jag ÄL?  
    man kan ha vita flytningar även under ägglossning... men jag skulle gissa på att ditt ägg kanske släppte mellan fre och lördag då, man kan få fullt utslag/glad gubbe i flera dagar trots att ägget redan släppt
  • slemtorsk i din bralla

Freja... alltså jag försökte men det funkar inte.. jag tycker att jag ser ett streck på ditt foto men när jag trixar verkar jag bara ta bort det haha

• slemtorsk i din bralla
    sassa87 skrev 2012-02-21 16:44:48 följande:
    tack ser du  något på cb
    ja jag ser nåt men vad gällande CB så uttalar jag mig överhguvudtaget inte eftersom de bara ger spök tycker jag.. litar inte på dem för fem öre
  • slemtorsk i din bralla
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-21 16:45:05 följande:
    Ok
    Iom att vi hade mer sex från det jag såg att ÄL testerna började bli starka fram till igår när de började bli svagare så bör vi iaf inte ha missat det.
    Bara att vänta och se om det hela gick bra då. Är nervös!
    Tur att vi har mycket att göra i skolan just nu. 
    ja jag är ju ute på praktik nu, heltid... så jag har liksom inte tid att tänka på det.. inte så mycket iaf *S*
  • slemtorsk i din bralla
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-21 16:51:44 följande:
    Samma här, upptagen och har inte tid att tänka på det....så mycket
    Håller tummarna för din skull.  
    Det samma...bara att hoppas på det bästa..
  • slemtorsk i din bralla

Knasten bara MÅSTE vara gravid.. haha.. jag är så här ___________ nära att testa... jag är ju inte klok... BIM-11 liksom ha ha

blir sååå sugen.. dels att få "kicken" av att testa.. men också efter det där nedrans jäkla plusset också..

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester