-
ja iofs.. men det lär ju inte visa något iaf... finns ju inget hormon så tidigtGummsan skrev 2012-02-21 19:01:52 följande:Testa då :-P Alltid lika kul!
-
Håller tummarna för att det syns två fina hjärtan, men visst är du glad över en bebis också...men nu fanns där ju två från början och då vill man ju ha ut två ....Gummsan skrev 2012-02-21 19:09:33 följande:Ska på nytt vul den 9/3 då får jag veta om det bara skiljer i storleken på fostrena och de va för tidigt att se hjärtat på den ena eller om en överlevt och en återbildats. Vore så härligt att få se två hjärtan men är inställd på ett.
-
detta är ju ett positivt test utan tvekanangie91 skrev 2012-02-21 19:42:12 följande:lillabambis bild
-
jag tog ju ett så klart.. men toknegativt.. så klart..
MEn kolla hur det ser ut, är det för att man doppat det för länge? eller var
för? -
Angie.. tycker mig ana något också.. men det är ju supersvagt .....
-
GOD MORGON flickor.. här ligger jag på min lediga dag och har svinont i nacken...
Försöker komma på vilken dag jag är i cykeln..fick för mig i går att jag var på -11, men enligt min app i telefonen är jag på -9 i dag...hmmmm litar på appen. Jag är alldeles för velig för att ha rätt i min skalle ha ha ha....
ser fram emot en dag med massor av roliga tester att analysera..men nu ska jag nog sussa en stund till -
ska man ropa också??
KNAAAASTEEEN!!!
sassa.. helvete vad du testar!!!!! Är du rik? För jag menar CB är ju inte billiga direkt. Jag skulle ALDRIG lägga ner pengar eller ens energi på att testa med dem,sluta köpa dem för de ger felaktiga plus hela tiden.
RFSU är inte känsliga för fem öre, min BM på sjukhuset sa att man ska vara glad om man får ett plus med dem i sjätte veckan *S*
jag ska se om jag kan trixa med något av dina tester...CB bryr jag mig inte om dock. -
sassa.. jag har trixat lite men det finns inget streck där vad jag kan se
-
CB i särplockade ska man inte bry sig ett smack om.. det är streck till höger o vänster trots att man är garanterat ICKE gravid. Jag tog ett i sommras trots att vi inte fått till någon insemination då...dvs jag hade inte fått spermier i mig på över en månad, haft en mens och det var för tidigt för att få något positivt i den cykeln... ÄNDÅ fick jag smala streck på CB och i särplockat såg det helt klart positivt ut- skrattretande och irriterande.sassa87 skrev 2012-02-22 06:31:11 följande:hehehe gubben kom hem med 3 paket med 2 i varje. så jag har en hel del tester. men jag ser att dom ändrar sig i alla fall.ja plockade sönder mitt. igår var ett smalare streck men idag var det betydligt starkare. men det är väll kanske spökstreck då.
de enda CB jag rimligtvis litar på är de digitala,inget som kan felanalyseras där (om man inte får för sig att plocka i sär dem för då är det en massa streck där också *S*) -
jag vill inte dissa dig på något vis, men plusset måste stanna kvar efter att kontrollstrecket har kommit. Det vandrar ofta färg över testrutan medan man väntar in kontrollstrecket.sassa87 skrev 2012-02-22 12:00:47 följande:nu har jag tagit nya tester. denna gång kom plusset innan den hade gått till kontrollstrecket.
jag ser bättre och bättre
oj va liten bilden blev
Ett test där kontrollstrecket inte finns ännu (eller inte dyker upp överhuvudtaget) är inte ett positivt test utan ett test i väntan på att bli gilitigt....
jag hoppas det blir ett tydligt plus för dig snart. Vilken dag är du på?