Inlägg från: slemtorsk i din bralla |Visa alla inlägg
  • slemtorsk i din bralla

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

lillabambi skrev 2012-02-17 21:37:49 följande:
    vilken karl du har  
    Fick oxå min rosa fina dator av sambon när jag fyllde år  
    jag ville ha en rosa redan för 3 år sedan... när jag skulle börja plugga men se mannen tyckte att det var för "flickaktigt" och kom hem med en röd Vivienne Tam med lila blommor på lagom till vår 3-års dag... men den brakade.. och den har faktiskt varit krånglig och inte alls värd de tusenlappar extra den kostade bara pga designen.. rött tangentbord går fetbort för det skavs bort och blir vita fläckar på de mest använda tangenterna *S*
    Nu fick jag då en rosa.. men denna är mer gammelrosa än de första som kom för 3-4 år sedan... sååå glad..
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-17 21:37:35 följande:
    Grattis på dagen! Och vilken födelsedagspresent din kropp gav dig!
    Din make verkar vara en pärla han. Du blev rejält bortskämd idag! Kram kram 
    Min man är absolut en pärla....det tog ett taq för musslan som bar på pärlan att öppna sig bara..gudarna ska veta att för 1,5 år sen var jag på väg ut genom dörren.. för 1 år sen också.. men som tur var hände det saker och se på fan nu testar man ägglossning för fulla muggar  ha ha ha ha..
  • slemtorsk i din bralla
    Trixxy skrev 2012-02-19 20:19:19 följande:
    äntligen är mensfan slut!!! imed att jag fick mensen på bim+2, hur skall jag då räkna när jag har min ägglossning? brukar ha 28 dagar men denna månaden blev det 30 dagar. så skall jag räkna på 28 eller 30 dagar?
    du ska ju räkna på 30 dagar men det beror ju på hur du menar.. ägglossningen kommer vanligtvis 14 dagar FÖRE nästa mens, vilket ju är svårt att veta när den kommer, men utgå från att din ägglossning kommer på "samma dag" som när du har 28 dagars cykel, att du fick 2 dagar längre denna gången beror med största säkerhet på att din ägglossning kom senare än vanligt, det är liksom den som styr det hela...
  • slemtorsk i din bralla

ååååh jag vill börja testa nuuuu... dagen efter ägglossning ha ha a.. inte särskilt troligt att det visar något även om man har lyckats..

Det värsta är att jag känner fan på mig att vi har lyckats.. vill inte känna så för man blir sååå besviken sen om 14 dagar....

• slemtorsk i din bralla
    Knasten83 skrev 2012-02-19 21:51:19 följande:
    Slemmis: brukar du känna att ni lyckats?
    njae.. hade det på känn någon gång i sommras/höstas.. jag hade ju några extremt mysko tester då också ..gick igenom mina gamla foton och det VAR positiva test som inte blev något av sen.. men nää brukar inte direkt känna den känslan.....så jag hoppas väl att den är rätt....Men har kännt så sen FÖRE ÄL, att "denna månaden blir det nåt" så det är väl kanske bara hoppet som tar överhand
  • slemtorsk i din bralla

Sekretet kommer ofta ngn /ngr dagar före ägglossning, när det genomskinliga äggviteliknande sekretet byts ut mot vit flytning, eller bara försvinner så är ägglossningen över. Under tiden man har Sekretet är man som mest fertil

• slemtorsk i din bralla

gaaaah.. vill testa vill testa vill testa vill testa vill testa.....

ÄL+3, inte troligt att det är värt besväret ens *ASG*

Hur beroende är man då så säg??

• slemtorsk i din bralla
    deepsounds skrev 2012-02-21 15:37:21 följande:
    Är de inte för tidigt tror du? Är ju en hel vecka kvar :/
    Det beror på vad du har för tester.. och på slumpen.. det KAN visa positivt redan så tidigt, men samtidigt... om det är negativt så är det ju inte kört förrän bim är passerad liksom
  • slemtorsk i din bralla
    deepsounds skrev 2012-02-21 15:41:39 följande:
    Tror jag väntar till BIM, känns onödigt att bygga upp förhoppningar annars om de blir blankt att "men de är inte BIM än så de kan kanske bli ett plus.."
    du har min största beundran Jag har svårt att hålla mig nu..fast det är mer än 1,5 vecka till bim ha ha... fullkomligt omöjligt att få något plus nu iaf men ändå vill jag testa ...så fånig man är
  • slemtorsk i din bralla
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-21 15:51:26 följande:
    Så resonerar jag också. Jag vet inte om jag orkar tyda svaga streck som kan vara spökstreck utan vill hellre få den råa sanningen när mensen borde komma. 
    fast det är ju det den här tråden är till för... att analysera otydliga/tidiga tester..
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester