Inlägg från: slemtorsk i din bralla |Visa alla inlägg
  • slemtorsk i din bralla

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Knasten83 skrev 2012-02-22 12:05:56 följande:
    Sassa: vart ringde du och vad sa du för att få fler tester? Jag har ju fått ganska tydliga plus som inte verkar va ngt...
    finns ett nummer till kundtjänst på cbs hemsida, men i bland kan man få prata med engelsk support.

CB har ju ett samarbete med FL de borde ju få lite nys själva om att deras "Icke-digitala" tester uppför sig underligt....något borde ju gå att göra åt saken tycker man, vet inga test som krånglar så mycket som dem. Även om de så klart ger ett korrekt positivt svar också ibland så är det på tok för många tvivelaktiga plus, spökplus och konstiga resultat
  • slemtorsk i din bralla
    sassa87 skrev 2012-02-22 12:12:16 följande:
    nej det förstår jag. men på nr 26895 har det gått 2 min. då är krysset kvar
    har du tagit så många *S*

Har kontrollstrecket kommit då???
  • slemtorsk i din bralla

Sassa ...det är ju ett plus där... men jag ska vara ärlig.. jag är osäker på om det är ett positivt plus, det ser ut som ett spök i mina ögon...tyvärr... MEN hoppas så klart på att jag har fel

• slemtorsk i din bralla

BIM -9 här och teststuget är....STARKT ha ha ha....

Blir säkert ett test om ett par timmar när jag hållt mig lite till...kissade ju vid 10.45 så det får allt "safta till sig" lite..

Stört omöjligt att få ett plus nu va iaf?? Är ju liksom...NIO dagar kvar...NIO fucking dagar... Men å andra sidan..testa tidigt-testerna utger sig ju för att kunna ge svar SJU dagar före...så omöjligt kan det ju inte vara men va fan.. är jag gravid så lär det ju visa sig.

Har bara en sån UNDERLIG magkänsla av att vi har lyckats denna månaden..att jag faktiskt ÄR gravid.. men det kanske är viktminskningen som spökar..jag vet inte.....hatar att vänta.

• slemtorsk i din bralla
    Jennie83 skrev 2012-02-22 13:22:59 följande:

hoppas på fjärde =)
    Hoppas på en fjärde... det där är inte ett positivt ÄL-test i mina ögon iaf... så där kan jag få lite när som i cykeln om jag använder testlagrets tester eller billiga tester... då varierar det men positivt är ju bara när teststrecket är LIKA starkt eller starkare än kontroll och det tycker jag inte det ser ut att vara
  • slemtorsk i din bralla
    Hallonbilar skrev 2012-02-22 13:53:18 följande:
    usräkta alla stavfel men jag bara gråter här, ville ju bara ha en kram, är helt ensam, och jag vet fan inte hur jag ska klara av det, inga kids hemma bara jag
    Vi finns här för dig.. du behöver inte lämna bara för att du hamnat i en situation du själv inte råder över. Tycker det låter som att din man mår ännu sämre än vad du gör just nu- det är ju ingen ursäkt för att bete sig som han gör men det kan vara en förklaring.
    Du får gärna vara här och gnälla och gråta och vara både ledsen och arg....men jag förstår om det är tufft att hänga här där vi testar o har oss, men du kan inboxa oss om det är någon du vill prata extra med och om du inte orkar vara här.

KRAM
  • slemtorsk i din bralla

skulle komma med ett tredje kort men min dator vill inte.. eller så är det FL..tredje fotot kommer här.. vill ni trixa och analysera så snälla gör det

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester