Inlägg från: slemtorsk i din bralla |Visa alla inlägg
  • slemtorsk i din bralla

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hallonbilar skrev 2012-02-25 12:05:06 följande:
    är det inte ngt där???

vet inte...hoppas ju... men tycker nog att jag ser en skugga
  • slemtorsk i din bralla
    Hallonbilar skrev 2012-02-25 12:38:20 följande:
    syns ju ännu bättre nu!!!!!!!
    ja vi får se

är ju några dagar kvar ännu men vi håller tummarna hårt här hemma.
  • slemtorsk i din bralla
    alexander2011 skrev 2012-02-25 13:45:41 följande:
    slemtorsk: ser tyvärr ingeting, kanske en skugga på den trixade bilden :S håller stenhårt för din del fortfarande
    nä precis som jag då  "kanske" en skugga på trixade bilden... nu har ju testet torkat så det syns inget överhuvudtaget......

NU då..äckelvarning.. var på toa nyss och då har jag väääärldens slemflytning.. nästan som ägglossningsflytning fast vit och inte fullt lika "trådig" och klistrig ... men det var liksom...MYCKET.. jag tog fram min kompis spegeln (jag vägrar pilla o gräva på livmodertappen o liknande) och det kom MASSOR och nästan hängde som en snorblobba ur mig....UUUURUK..  så har jag bara varit med om vid ägglossning och då är det ju inte så vitt........

Är det ett gravsymptom kanske
  • slemtorsk i din bralla
    alexander2011 skrev 2012-02-25 14:05:38 följande:
    har varit samma för mig, blev äcklad häomdagen. kul att det är fler :) vi kan ju alltid hoppas
    man blir liksom ...äcklad och fascinerad.... VAR kommer det i från och VARFÖR liksom haha....
  • slemtorsk i din bralla
    plantan skrev 2012-02-25 15:27:14 följande:
    @slemtorsk: så hade jag när jag väntade min första. Trodde d va mens som skulle komma så mkt flytningar hela tiden. Började ca 3 dagar innan bim så jag håller tummarna :)
    ja igår när jag var på jobbet nästan rann det ur mig.. då kollade jag inte.. var ju på jobbet men det kändes som det rann och forsade ur mig..apäckligt.. var på toa hemma hos en klient vilket gjorde att jag liksom inte kunde hålla på o kolla heller så jag vet inte hur det var i går...
    Nu är jag ju på bim-6 så det är väl i tidigaste laget även om jag hoppas att det är så....
  • slemtorsk i din bralla
    Hallonbilar skrev 2012-02-25 15:48:54 följande:
    om du visste vad jag hoppas så för dig och din man, ville bara säga det har följt eran kamp länge långt innan jag började skriva här, du ska ha all kärlek och respekt som orkar, men denna gång såg jag faktiskt ngt och som du sa -6 är ju jättelångt kvar till!
    tack tack vad du är gullig

Mannen är så söt.. jag sa till honom i går morse att det känns faktiskt som vi har lyckats och förut när han passerade så lade han handen på min mage och klappade så fint...

Sen var han så gullig när vi var ute o åkte bil i förmiddags... han sa att "de senaste veckorna tycker jag att du har blivit såå glad och go, det är du alltid men det har blivit så mycket bättre och inte så mycket humörsvägningar. Det märks att du har börjat träna och så, för du blir så mycket gladare då...så skönt att ha en fru som mår riktigt riktigt bra"

Och det är sant.. jag mår verkligen JÄTTEBRA, bättre än på många år.. har inte ens haft min årliga vinterförkylning....ÄN...
  • slemtorsk i din bralla
    Hallonbilar skrev 2012-02-25 15:53:39 följande:
    NEJ MEN NU KOM DET SKRÄP I MITT ÖGA , VAD UNDERBAR MAN DU VERKAR HA <3

sorry caps 
    Jo han är bäst.. men vi har haft våra dåliga tider och det har varit riiiktigt illa.. men det vände i april förra året och nu vill vi aldrig tebax till den tiden...
  • slemtorsk i din bralla
    plantan skrev 2012-02-25 16:09:45 följande:
    Slemtorsk blir nyfiken vad jobbar du med? 6 dagar kan väl ändå vara så att du är gravid. E du säker på när du hade äl?
    jag jobbar inte egentligen *S* Jag pluggar men har min praktik just nu-pluggar till socionom så jag är på ett socialkontor där jag är med både familjebehandlare, försörjningsstöd och utredning- vilket kan innebära en hel del hembesök.

Jag är 100% på när jag hade ÄL, vi har stenkoll eftersom vi inte har samlag utan inseminerar, plus att mannen inte kan "leverera" hur många gånger som helst utan det blir 3-4 ggr den veckan som jag har ägglossning och vi har provat lite olika varianter och denna månaden var det dagen före ÄL (alltså när jag fick positivt på ÄL-testet) och på ÄL-dagen, jag känner ju av ÄL väldigt tydligt i magen också när den väl är här så vi prickade iaf
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester