Inlägg från: slemtorsk i din bralla |Visa alla inlägg
  • slemtorsk i din bralla

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

På väg hem snart...irriterande nog hade ica bara rfsu-vanliga röda....gillar dem inte men köpte dem for att ha ett alternativ till mina engelska tester....får se om jag kör kvällstest. kommer att ha hållit mig i 6 timmar när ja kommer hem.

• slemtorsk i din bralla

nuu har jag kissat i min lilla burk.... 6 timmar sen drygt jag kissade sist....... har RFSUs röda.. Apotekets egna och så mina engelska.... funderar på om jag ska ta ett av varje *ASG*

nää det är jag nog för snål för.... ha ha..eller????? vad tycker ni?

• slemtorsk i din bralla
    Jennie83 skrev 2012-02-27 17:55:53 följande:
    haha såg de sedan, ta ett av varje mena jag =)
    nää slöseri

Nu testar jag apoteket så får vi se.. .är ju bara bim-4 än så länge....
  • slemtorsk i din bralla

okej,,, jag föll för frestelsen och tog ett apotekets och ett rfsu *fniss*

först apotekets.. var tvungen att ta isär det för det var en repa på "glaset" som gjorde att det blev en skugga.... såg ju helt konstigt ut..som ett streck på snedden....

Men här syns ju inget iaf... väntar på RFSU just nu

• slemtorsk i din bralla
    wassan skrev 2012-02-27 18:12:54 följande:
    -slem  sorry ser inget men det kan vara tidigt 
    4 dagar kvar... vet att man kan testa negativt tills efter BIM och sen helt plötsligt få plus men hoppet börjar droppa av mig helt ärligt.
  • slemtorsk i din bralla

RFSU... tyckte faktiskt att jag såg en skugga men det var nog bara inbillning för här syns ju inget

oj vad mörkt det andra kortet blev.. och så råkade ett hundhår komma med på första ha ha
  • slemtorsk i din bralla
    wassan skrev 2012-02-27 18:18:12 följande:
    ja det är tidigt NEI NEI DU FÅR INTE GE UPP GUMMAN NEI 
    just nu känns det som om mensen kommer till helgen iaf.. men allt annat gör mig ju överlycklig så klart... det är så underligt för det känns verkligen som att jag skulle ha blivit gravid... jag kan inte förklara varför men det är liksom en "magkänsla"......

och kolla på RFSU.... jag tror fan det ÄR ett streck där!?!??!?!?!?!?!
    Eller är det jag som ser i syne???

om man vinklar skärmen så syns det tydligare.. och om man gör fotot MINDRE framför allt....
  • slemtorsk i din bralla
    Nelliepop skrev 2012-02-27 18:23:43 följande:
    Jag testade neg på måndagen och på Tisdagen  +... Så ge inte upp..
    nä hoppet är väl det sista som lämnar en ha haha...
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester