Inlägg från: slemtorsk i din bralla |Visa alla inlägg
  • slemtorsk i din bralla

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Mini Léonie skrev 2012-02-27 19:55:10 följande:
    Slemmis:
    Fast ni "trixar" ju sönder testen helt. Klart man ser färgskillnader då... Hoppas så klart att det visar om nån dag men dagens är neg. i alla fall i mina ögon
    fast inget av mina tester är "söndertrixade" det är streck som syns i verkligheten om än svagt, men som inte riktigt går att fånga på bild..av den främsta orsaken att jag har en kass mobilkamera och ingen flashig dyr kamera som kan fånga nyanser.

Jag har tagit massor av negativa tester och det går inte att (så vitt jag har försökt iaf) att trixa fram ett streck, om det går kan någon gärna visa mig hur för det vore skoj  att kunna
  • slemtorsk i din bralla
    EQ85 skrev 2012-02-27 19:59:09 följande:
    Slemtorsk

här är samma test, lite mer kontrast och intensitet. thats it. och strecket syns

finns kanske en förklaring till att mina tuttar lever ett eget liv då *ASG*
  • slemtorsk i din bralla
    pricken89 skrev 2012-02-27 20:00:18 följande:
    kanske dum fråga:
    "måste" man ha lika ont vid varje äl? förra månades kände jag av sååååå tydligt, hade asont.
    denna månaden har jag inte märkt ett skvatt... 
    Det är ju så att man faktiskt inte ägglossar varje månad..för det första...

Sen behöver man inte ha lika ont varje månad.. jag känner av min ägglossning varje månad, utom de få månader då jag gått på p-piller i mitt liv... men det är olika intensitet varje gång, jag känner också väldigt tydligt de månader jag INTE ägglossar, men det är ju för att jag har lärt mig känna av kroppen väldigt väl efter att i två omgångar i mitt liv gjort ultraljud MASSOR av gånger i anslutning till just ägglossningen..man vänjer sig.

Att du inte känner något behöver inte innebära att du inte ägglossar, du kanske bara har en smidigare ägglossning denna gången
  • slemtorsk i din bralla
    MrsC74 skrev 2012-02-27 20:05:06 följande:
    Slemmis: fast dina bilder är väl trixade med? Folk skriver det i alla fall

Det ligger ju massor med test i tråden som är trixade och man kan ana något men dessa har inte varit plus.

Inte så att jag menar att du inte har plussat men ett plus ska man kunna se med blotta ögat utan att någon behöver trixa med det.

Sen att man tycker att det är spännande och roligt att trixa med bilder är en sak och det är ju upp till var och en hur man vill tolka bilden :)
    men det syns ju utan trix också om man säger så..... trixandet förstärker ju bara sen kan det ju vara spök eller nåt annat.....DET är en annan femma
  • slemtorsk i din bralla
    Mini Léonie skrev 2012-02-27 20:10:10 följande:
    Slemmis:
    Jag tänkte precis svara men ser att nån hann före. Det syns ju inget alls på ditt RFSU men när färgerna ändras syns det. Är det inte trix????
    som sagt.. det syns IRL men kommer inte med på foto...färgerna är INTE Ändrade utan det är kontrasterna som är det i de allra flesta fall och finns det inga linjer så finns det ju inga kontraster att förstärka..ganska logiskt.

Sen ..-..som jag sa, så kan det vara ett spök, eller en skugga av något slag...Det återstår att se
  • slemtorsk i din bralla

kan meddela... att spökstreck eller ej på mina tester så fullkomligt bränner det i mitt högra bröst... bara högra.. det känns nästan svullet - som om man fått en smäll på det ...

Plus att det känns.....spänt i nedre delen av magen..som om det är helt gasigt fast det är inte i tarmarna..?!?!?!

Konstiga menssymptom?? Ja visst kan det vara det... men kanske något annat hoppas hoppas hoppas

• slemtorsk i din bralla
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-27 20:51:25 följande:
    Vet hur du känner dig, men hos mig är det nästan bara centrerat till bröstvårtorna Förvånad
    här är det liksom vid sidorna.. och jag skulle inte sagt något för vänsterbröstet gjorde sig lite påmint också haha... och ja bröstvårtan på höger känns... iskall..eller som den gör när det är RIKTIGT kallt..gaaaaah..

man kan ju tycka...att är man inte gravid kan ju mensen gärna få komma typ nu, även om det är några dagar för tidigt så slipper man fundera liksom
  • slemtorsk i din bralla
    Mini Léonie skrev 2012-02-27 20:57:27 följande:
    Jag ser typ ut som tjejen i troll-tråden jag la ut igår... Kan man bli sån av nåt man inte tål?
    glutenintollerans kan göra att magen sväller upp..

en sån gravidmage får man ju för övrigt inte förrän typ i fjärde månaden *ASG* men ibland har ju folk lite för lite att göra och för mycket tid.. *syftar på tråden* med en sån mage BORDE man märkt om man var gravid....fast jag känner ju iofs TVÅ st som inte hade en SUSNING om att de var gravida förrän de kom till sjukhuset för att föda........DE var inga testomaner inte
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester