Inlägg från: slemtorsk i din bralla |Visa alla inlägg
  • slemtorsk i din bralla

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

det första fotot på apotekstestet då...

och ... de blev inte så bra... syns knappt jue :-/ så Liten Leonie ser nog inget ändå

MEN det syns IRL
  • slemtorsk i din bralla
    angie91 skrev 2012-02-28 05:46:49 följande:
    slemmis :
    ditt från apoteket ser ut som ett plus :P

ser ett smalt på ditt engelska

helt sanslöst OM det är så........
    Jag menar... ett barn är alltid ett mirakel.. men vi har verkligen oddsen emot oss och det skulle vara helt ofattbart att få en liten nu så här "på gamla dar" med de förutsättningar vi har...........men guuud vad jag hoppas och isf har ju min känsla varit rätt hela tiden..vilket i sig är skrämmande bara det *S*

Fast mina vänner brukar faktiskt prata om min "magkänsla" som den grymmaste som finns.. är ju mer än en gång jag har förutspått framtiden åt dem genom att följa min magkänsla...kanske ska börja ta betalt för det hahaha

I går när jag väntade på att mannen skulle gå o lägga sig letade jag barnvagn på nätet..bara en sån sak... och jag har hittat en jag vill ha.....!!!!!!!!!!!!! Måste bara kolla upp om den funkar bra på skogsvägar, för det är liksom allt som finns här hahaha...blev helt kollrig nu o ångrar att jag inte åkte till jobbet... kanske inte ens är sjuk, utan bara gravid hahah... manisk??? ja visst sitter här o flinar av nervositet
  • slemtorsk i din bralla
    plantan skrev 2012-02-28 05:49:52 följande:
    Slemtorsk jag ser på apotekstestet. Är det fotot taget inom tiden?

De sista korten är ju inte det....,det är väl det som är grejen... jag tyckte jag såg något men eftersom jag är såååå trött och har sån migrän så orkade jag inte stå o vinkla i det skarpa ljuset... sen gick jag tillbaka o kollade och då var strecket ...inte super- men väldigt tydligt- tyvärr gick det inte att få lika tydligt på bilden.

Vi får välan se vad som visar sig de närmaste dagarna här..
  • slemtorsk i din bralla
    plantan skrev 2012-02-28 05:54:00 följande:
    Syns ju tydligt på apotekstestet men jag har inte koll på hur man ska tänka efter tiden fått ut. Jag håller alla tummar och tår. Hcghalten ökar väl varannan dag så på onsdag borde d synas mkt bättre :)
    Nej inte jag heller... det syntes ju något svagt även inom tiden...men jag var så säker på att det inte var något pga mensvärken... och så är jag krasslig i övrigt så jag bara lade det åt sidan efter att ha fotat dem...hade siktet inställt på sängen liksom...där jag IOFS sitter nu.....
  • slemtorsk i din bralla
    angie91 skrev 2012-02-28 05:54:30 följande:
    men ja ser på alla 3 bilder från apotekets... alla tagna efter tiden*??
    nej... inlägg 29271 är de bilder tagna EFTER tiden gått ut.
  • slemtorsk i din bralla
    angie91 skrev 2012-02-28 05:56:33 följande:
    inom tiden... du ser<!!!!

och även det första du trixade var taget inom tiden...herregud.... vad spännande!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • slemtorsk i din bralla
    angie91 skrev 2012-02-28 05:59:11 följande:
    ja ser utan trix på ista du la upp e.. de inom tiden.... :) snart får du nog starka + :)Hjärta
    Det är så lustigt.. för i går kväll när gubben kommit o lagt sig så viskar han

-Duuu nu är det inte så långt kvar innan vi kan se något tydligt på ett test......

och visst vet han att jag testar som en idiot men jag visar inte honom sånna där tester för han är så negativ och tror inte på något förrän det skriker ut GRAVID... men att HAn skulle säga så..bara så där liksom hehe..
  • slemtorsk i din bralla
    Gummsan skrev 2012-02-28 06:05:24 följande:
    Slemmis: Har du inga test från testlagret? Hade vart riktigt kul att se vad det skulle visa :-P
    nepp jag har inga därifrån.. har de engelska... och ett rfsu kvar... och är nykissad nu hehe.. men vi får se om jag tar ett kvällstest, om jag inväntar posten i morgon.. en snäll själ skulle nämligen posta sina överblivna tester till mig och där fanns det nog testlagrets om jag inte minns fel.
  • slemtorsk i din bralla

tack tack.... och ha en bra dag på jobbet Jenni och ni andra...

jag var ju helt slut och skulle sova.... hmmmm tror jag kommer få svårt att slappna av nu men jag måste verkligen för jag får inte missa fler dagar på jobbet än nödvändigt...eller praktiken menar jag *S*

tar mig inte till ngt apotek heller....hade velat ha ett digitalt hemma men jag får försöka skaffa det under veckan sen, är en bit till apoteket från min praktikplats och det apoteket jag var på i går hade det inte...kanske ska beställa ett på nätet hehe......

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester