Inlägg från: slemtorsk i din bralla |Visa alla inlägg
  • slemtorsk i din bralla

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

BeMa skrev 2012-02-28 13:14:10 följande:
    Åh så kom tant röd som ett brev på posten!! Diskuterar med gubben om vi ska göra ett sista försök iaf, men båda e lite anti decemberbarn. Då jag själv vet hur jobbigt det är (född 31 dec) så vet inte.

Klickar hem äl test nu iaf, så kanske blir ett försök iaf. Jag vill ju!! Bara att väääääänta, hatar denna jäkla väntan :/
    nää vad trist...

skit i vilket datum barnet blir fött... du kan ju gå över tiden och få i januari vettja...
  • slemtorsk i din bralla
    LisaW111 skrev 2012-02-28 13:18:13 följande:

ok .. en bild till om ni står ut =)   Slemtorsken - jag har nog också på fredag "tror jag".. cykeln har varierat från 24-29 dagar ca ibland.

tagit i fönsterkarmen i fullt dagsljus fast med blixt så det är därför det ser mörkt ut.  Övrigt är det alltså helt otrixat.
    Men ja.. det är ju bara att vänta och se imorgon igen!

Tack för hjälpen!     
    jamensedär ja...... det  ser ju positivt ut
  • slemtorsk i din bralla
    sweasmamma skrev 2012-02-28 13:38:30 följande:
    ONT i magen ...igen .. det kommer och gårRynkar på näsan
    får nog åka till kk idag iaf !!!! åååhhhhhhhhhhhhhhhh VILL inte !!!!!!!!!1
    ÅK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • slemtorsk i din bralla
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-28 13:56:02 följande:
    Jag tycker det är dags att ni tycker lite synd om mig. 
    Är jättedålig i magen och jättetrött. Fick gå och lägga mig vid 10.30 och sov till kl 12. Vill sova meeeeer.
    Magen bara bubblar och jag får springa på toa hela tiden. Urk.  
    det är jäääättesynd om dig... MEN det KAN vara symptom...det vet du va
  • slemtorsk i din bralla
    BeMa skrev 2012-02-28 14:08:00 följande:
    Alltså förlåt att jag tjatar. Men när jag har mens kommer de som floder from dag 1! Idag har de bara kommit på pappret när jag torkar mig och en liiiiten fläck i trosan?? Vad är detta?
    Har fortfarande ont i brösten ( vilket jag aldrig har vid mens) och mensvärk då, inte mkt men lite. Brukar ha kraftig mensvärk vi mens annars..
    det kan ju vara spottings...*ger lite hopp* man kan få lätta blödningar i början av en grav......

har du testat i dag?? Minns inte om jag sett något.
  • slemtorsk i din bralla
    Momtobee skrev 2012-02-28 14:10:09 följande:
    Ska boka tid för vul, gick in i v 7 igår... Hur långt fram kan jag boka? Vill ju se hjärta, lite nojjig efter mitt mf i jan.
    jag gjorde VUL med min grabb i vecka 9 tror jag.. och såg klart o tydligt ett hjärta som flimmrade
  • slemtorsk i din bralla
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-28 14:12:21 följande:
    Då hoppas jag på att det är symptom då
    det gör vi.... det rör en del i magen på mig också.. men känns mer som att det är trångt liksom.. och TRO MIG det finns plats i min mage ha ha ha......

gasig som fasen......

vill att det ska bli helg så att jag eventuellt kan få ett solklart resultat på testet.....
  • slemtorsk i din bralla
    Soffiie skrev 2012-02-28 14:15:39 följande:
    slemmis  precis innan och när jag plussade så var jag väldans gasig i magen  det bubblade och så hela tiden jag är fortfarande det men inte lika mycket eller så har man vant sig =)
    haha.. ja det bubblar o mullrar..... plus den där mensvärken som kommer o går.. och så lite halsbränna på det... LIVET ÄR UNDERBART *S*

haha...ja tänk om jag inte är gravid, snacka om sken-symptom då haha
  • slemtorsk i din bralla
    Soffiie skrev 2012-02-28 14:18:00 följande:
    ja man är inte klok jag är skengravid varje månad  när jag inte vart gravid,, halsbränna hade jag med i början kan inte dricka kaffe och så jäkla törstig hela tiden snustorr i halsen är jag
    ja törstig är jag.. igår drack jag en liter vatten mellan 8 och 10...jag dricker nog inte en liter vatten/dag i vanliga fall.... likväl var jag törstig hela dagen?!?!
  • slemtorsk i din bralla
    Soffiie skrev 2012-02-28 14:20:30 följande:
    hehe slemmis detta är så spännande.. ska du testa fler gånger idag?? det låter ju lovande
    blir säääkert så Har ju bara de där engelska testerna kvar och ett vanligt RFSU så vi får se....
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester