• Kattdamen

Vuxna tillsammans med tonåringar

Ni som är runt 30, varför är ni tillsammans med någon som är 15-20 år? Vad ser ni i dessa egentligen?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-14 12:22
    Folk verkar ha hakat upp sig på 20. Okej, vi tar bort 20 helt och hållet. Varför är du som 30-åring tillsammans med en runt 15?

• Svar på tråden Vuxna tillsammans med tonåringar
  • Anonym (?)
    Kattdamen skrev 2011-09-13 11:54:04 följande:
    Det var ju inte riktigt min fråga.
    följer bara snacket....
  • Kattdamen
    Anonym (?) skrev 2011-09-13 11:56:07 följande:
    följer bara snacket....
    Njae, det tycker jag inte.

Varför är du tillsammans med en 15-åring?
  • La Lola
    Anonym (?) skrev 2011-09-13 11:55:30 följande:
    Men suck! .. kom tillbaka när du kan disskutera.
    Detsamma.
    Du kan ju inte ens svara på min fråga.

För mig är man inget barn när man är 20.
    *mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • Anonym (Karl 76)
    Kattdamen skrev 2011-09-13 11:54:52 följande:
    Det finns alltså ingen här som är runt 30 och har ett förhållande med en 15-åring?
    joo, jag är strax över 30 och min flickvän och sambo är snart 17
  • Anonym (?)
    Kattdamen skrev 2011-09-13 11:57:10 följande:
    Njae, det tycker jag inte.

Varför är du tillsammans med en 15-åring?

Min partner är 1 år äldre än mig, men det spelar ingen roll.

Jag tittade inte på hans IDkort det första jag gjorde när jag träffade honom. För åldern spelar ingen roll.

Tycker bara det är så tråkigt att det finns människor som verkligen ska klaga på allt, gamlingar, vädret, invandrare, åldersskillnad, barn som skriker.. Alltid ska ni klaga på något. Förstår inte hur man kan vara så dömande.

• puss
    Anonym (Karl 76) skrev 2011-09-13 11:58:33 följande:
    och när hon blir vuxen vill hon kanske inte vara ihop med nån som är efterbliven, vem vet.
    Ät min sidfot
  • Kattdamen
    Anonym (Karl 76) skrev 2011-09-13 11:58:33 följande:
    Hur kommer det sig att du har valt en så ung person att bli tillsammans med?
  • Anonym (?)
    La Lola skrev 2011-09-13 11:58:09 följande:
    Detsamma.
    Du kan ju inte ens svara på min fråga.

För mig är man inget barn när man är 20.
    Vad har frågan med disskutionen att göra? Inget . Precis! ..
    Vill du hellre jag ska skriva en ung dam eller ung gubbe?
  • Kattdamen
    Anonym (?) skrev 2011-09-13 12:00:10 följande:

Min partner är 1 år äldre än mig, men det spelar ingen roll.

Jag tittade inte på hans IDkort det första jag gjorde när jag träffade honom. För åldern spelar ingen roll.

Tycker bara det är så tråkigt att det finns människor som verkligen ska klaga på allt, gamlingar, vädret, invandrare, åldersskillnad, barn som skriker.. Alltid ska ni klaga på något. Förstår inte hur man kan vara så dömande.

Jag tycker du ska läsa om inläggen. Jag klagar inte, jag undrar.
  • Anonym

Har inte orkat läsa igenom hela tråden, verkar som att ingen tycker det är något konstigt.. Det tycker däremot jag.

När jag var 17 år blev jag tillsammans med en kille som var 26 år. Ganska stor åldersskillnad men vi fungerade ganska bra ihop för vi båda "levde livet" med fester osv. Ett år senare var jag dock trött på livsstilen men han ville fortfarande gå i samma spår vilket resulterade i att vi gjorde slut.

Vi var ovänner ett tag men eftersom vi insåg att vi var så olika och att ett förhållande aldrig hade fungerat så blev vi ändå "vänner".

Efter mig har tjejerna bara blivit yngre och yngre.. De är fortfarande runt 17 år, problemet är bara att han är 30 nu..  Så jag tror att vissa har yngre partners för att slippa växa upp. Den här killen skulle aldrig kunna ha en tjej i sin egen ålder.

Nu säger jag inte att det är så här för alla.. Men tror att en del är så, omogna helt enkelt. 

Svar på tråden Vuxna tillsammans med tonåringar