När jag var 15 var det en familj med man, kvinna och två små barn som brukade umgås med vår familj. Mannen var lika gammal som min mamma, dvs 20 år äldre än mig. Han var vrålsugen på mig, och det visste jag. Han sa att han åtrådde mig, och att han ville ligga med mig. Han tafsade både här och där på min pubertala kropp och vi kysstes några gånger. Han brukade fatta tag i min hand och föra den mot hans stenhårda kuk, när ingen såg förstås. Vid blotta anblicken kunde det se ut som om han utnyttjade mig, men det var ju också vad jag ville. Jag älskade den uppmärksamheten och den bekräftelsen i mina vilsna tonår. Det var spännande och förbjudet, jag såg medvetet till att sätta mig i de situationer där han kunde tafsa. Jag kanske var kär? Han var riktigt snygg för att vara i min mammas ålder, 35 när detta hände alltså. Något sex blev aldrig av, även om jag fantiserade om det. Jag var fortfarande oskuld då. Åren gick, kontakten med den familjen blev alltmer sporadisk. När jag var 19 träffade jag min man, som är 2 år äldre än mig. Idag är jag lyckligt gift med honom o vi har två små barn, och bor i villa alldeles i närheten av den där familjen. Kan lova att han undviker min blick när vi träffas i samhället... Skäms han? Är han fortfarande sugen? Jag vet inte. Han lever fortfarande i sin kärnfamilj, med samma kvinna, trots att detta är 13 år sen nu. Jag tror inte att hans kvinna någonsin fick veta... Tänkte bara dela med mig av den storyn ur "tonåringens" perspektiv,,, det var visst någon som undrade...