• Kattdamen

Vuxna tillsammans med tonåringar

Ni som är runt 30, varför är ni tillsammans med någon som är 15-20 år? Vad ser ni i dessa egentligen?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-14 12:22
    Folk verkar ha hakat upp sig på 20. Okej, vi tar bort 20 helt och hållet. Varför är du som 30-åring tillsammans med en runt 15?

• Svar på tråden Vuxna tillsammans med tonåringar
  • Anonym (Karl 76)
    Kattdamen skrev 2011-09-13 12:10:51 följande:
    Så det var bara utseendet du var intresserad av?
    jag kände inte henne, jag drogs till henne för hennes utseende, men när jag väl lärde känna henne... vilken människa, hon är omtänksam, snäll, glad, älskar att leka me mina barn, hon är smart o allt en man kan begära.. hon är vacker på både insida o utsida. men ja, hennes utseende va de som lockade, men sen när hon öppnade sin mun så va jag fast
  • Anonym (--)
    Kattdamen skrev 2011-09-13 10:40:35 följande:
    Alla män i din egen ålder?
    Varför är det just åldern som är så viktig för just dig?

Du har fått så många svar på sin fråga men du verkar inte acceptera dom?
    Många människor sätter kärlek och att han trivs och fungerar ihop på första plats. Många människor anser inte att åldern är prio 1.
    Att du skriver "de flesta" tror jag inte ett spår på och jag är övertygad om att du helt saknar belägg för detta.
  • Mini Rambo
    Anonym (--) skrev 2011-09-13 12:14:28 följande:

Många människor sätter kärlek och att han trivs och fungerar ihop på första plats. Många människor anser inte att åldern är prio 1.
    Att du skriver "de flesta" tror jag inte ett spår på och jag är övertygad om att du helt saknar belägg för detta.
  • Kattdamen
    Anonym (--) skrev 2011-09-13 12:14:28 följande:

Jag förstår inte hur man kan bli kär i någon som är pass mycket yngre, när det handlar om den åldern. Man kan tycka någon är snygg, men hur kommer det sig att man ligger på samma nivå som en 15-åring, när man själv är 30 eller äldre?
  • Kattdamen
    Anonym (Karl 76) skrev 2011-09-13 12:14:06 följande:
    jag kände inte henne, jag drogs till henne för hennes utseende, men när jag väl lärde känna henne... vilken människa, hon är omtänksam, snäll, glad, älskar att leka me mina barn, hon är smart o allt en man kan begära.. hon är vacker på både insida o utsida. men ja, hennes utseende va de som lockade, men sen när hon öppnade sin mun så va jag fast
    Skulle du säga att du är ganska omogen mentalt?
  • Anonym (Karl 76)
    Kattdamen skrev 2011-09-13 12:17:56 följande:
    Skulle du säga att du är ganska omogen mentalt?
    absolut inte, men jag kan säga att hon är väldigt mogen mentalt.
  • Kattdamen
    Anonym (Karl 76) skrev 2011-09-13 12:19:49 följande:
    absolut inte, men jag kan säga att hon är väldigt mogen mentalt.
    För en 17-åring?
  • Anonym (Karl 76)
    Kattdamen skrev 2011-09-13 12:21:52 följande:
    För en 17-åring?
    absolut.
  • Kattdamen
    Anonym (Karl 76) skrev 2011-09-13 12:23:18 följande:
    absolut.
    Du är inte orolig för att om ni är på samma nivå nu, när hon är 17, att hon snart kommer växa förbi dig, mentalt?
  • Anonym (Karl 76)
    Kattdamen skrev 2011-09-13 12:30:40 följande:
    Du är inte orolig för att om ni är på samma nivå nu, när hon är 17, att hon snart kommer växa förbi dig, mentalt?
    nej, vi har varit tillsammans i 2år, synen på varann e inte förändrad.
    o jag anser inte att vi e på riktigt samma nivå, jag är äldre än henne, har mer livskunskaper, gått igenom mer än hon någonsin kommer göra, så nej vi är inte på samma nivå, men tillräckligt nära för att de ska fungera o för att vi ska fungera som familj
Svar på tråden Vuxna tillsammans med tonåringar