• Kattdamen

Vuxna tillsammans med tonåringar

Ni som är runt 30, varför är ni tillsammans med någon som är 15-20 år? Vad ser ni i dessa egentligen?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-14 12:22
    Folk verkar ha hakat upp sig på 20. Okej, vi tar bort 20 helt och hållet. Varför är du som 30-åring tillsammans med en runt 15?

• Svar på tråden Vuxna tillsammans med tonåringar
  • Kattdamen
    Mini Rambo skrev 2011-09-13 10:30:55 följande:
    För vi passar inte ihop.
    Hur kan du veta att det?
  • Mini Rambo
    Kattdamen skrev 2011-09-13 10:31:20 följande:
    Hur kan du veta att det?
    Jag har förmodligen testat?
  • TEDDEN
    Kattdamen skrev 2011-09-13 10:31:05 följande:
    Du är alltså runt 30 och tillsammans med en 15-åring?
    Ja, jag har ett litet harem med små söta pojkar på 15 år. Själv är jag 50. 

• Mini Rambo
    TEDDEN skrev 2011-09-13 10:37:08 följande:

• Kattdamen
    Mini Rambo skrev 2011-09-13 10:32:16 följande:
    Jag har förmodligen testat?
    Alla män i din egen ålder?
  • Anonym (dedu)

Jag var tillsammans med en kille som var 30 när jag var 20.. Efter ett år eller så växte jag om han mentalt! Idag är han 41 och med en 23 åring. Så det hade varit en förklaring, mental omognad.

• Kattdamen
    TEDDEN skrev 2011-09-13 10:37:08 följande:

Om du uppmärksammar ligger tråden inte i sandlådan. Jag undrar varför man är intresserad av någon så ung. Ingen verkar kunna svara, själv.
  • Mini Rambo
    Kattdamen skrev 2011-09-13 10:40:35 följande:
    Alla män i din egen ålder?
    Alla? Det finns förmodligen minst 4,000000pers i Sverige som är av det motsatta könet och i min ålder. Nej jag har inte träffat alla dem. Såklart.
    Men jag har träffat, kastat, träffat, kastat, träffat, KÄMPAT, kastat... För det inte funkar, vi är alldeles för olika, och vi är på helt olika stadier i mognad. Det funkar inte, jag känner mig som en pedofil, jag tycker att killarna i min ålder är för unga för mig.
    Jag behöver en stadig karl, och det har jag nu, sen att han är 9år äldre verkar bara moraltanter störa sig på!
  • La Lola
    Mini Rambo skrev 2011-09-13 10:52:43 följande:
    Alla? Det finns förmodligen minst 4,000000pers i Sverige som är av det motsatta könet och i min ålder. Nej jag har inte träffat alla dem. Såklart.
    Men jag har träffat, kastat, träffat, kastat, träffat, KÄMPAT, kastat... För det inte funkar, vi är alldeles för olika, och vi är på helt olika stadier i mognad. Det funkar inte, jag känner mig som en pedofil, jag tycker att killarna i min ålder är för unga för mig.
    Jag behöver en stadig karl, och det har jag nu, sen att han är 9år äldre verkar bara moraltanter störa sig på!
    Alltså...kalla de gärna något annat eftersom moral är något bra att ha.
    Ts kallar jag dock nyfiken o vetgirig.
    Men hon verkar få få svar på sin fundering......
    *mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • Kattdamen
    Mini Rambo skrev 2011-09-13 10:52:43 följande:
    Okej, du är ganska åldersfixerad då?
Svar på tråden Vuxna tillsammans med tonåringar