• Sarasnaran

BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!

Ojojoj!
    HUR kunde jag missa att den andra dog?
    *skyller på gravidhjärna*

I denna tråden håller vi till som ska ha bebisutplopp i slutet av Februari.
    Vi har blivit ett härligt gäng här inne nu!

Stor kram till alla blivande Februarimammor!!

• Svar på tråden BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!
  • Lajban

Jag tänker jämt att imorgon ska jag ringa, när jag ligger på kvällen och nojjar och har ont, men sen på morgonen så tänker jag att så farligt är det väl inte och så ringer jag inte. Vi får se imorgon. Måste ta en paus och klicka upp knäcken nu.

• Sarasnaran
    Nu får jag nog ta på mig mitt strängaste ansiktsuttryck.
    Du SKA ringa din barnmorska imorgon.
    SKA alltså, inte kanske, inte om. SKA!

*tittar på Lajban strängt*
  • Lajban

Oj, nu blev jag lite skrämd. Okej, jag ringer får vi se vad hon säger.

Jag tycker du också ska ringa om dina flytningar.

• axxette

Lajban! Så där brukar jag också känna och tänka. Men tänk på att det blir julhelger nu, det är bättre att ringa i morgon och ha det gjort, annars måste du kanske åka till gynakuten, för att ingen svarar på vanliga stället. Gör nu som SnutteNuttan säger, ring i morgon, så att du får besked. Antagligen är allt bra. Du kanske bara behöver vila dig lite extra.

SnutteNuttan: Hur gör du då, med dina blodiga flytningar? Är det ljust eller mörkt blod? Är det ljust kan det ju vara slemhinnorna som blöder lite. Jag fick tipset vit vaselin när jag hade känsliga slemhinnor. Det bättrade på sig rejält, om det nu hade med vaselinet eller inte att göra, det vet man ju inte. Kan ju varit hormonerna som ändrade sig också.

Sov gott!

• Lajban

Deal. Näve här med.

Då får vi höra imorgon hur det gick.

• Anniqa

Jag har haft typ mensvärk två gånger i dag och en gång igår, blir orolig, jag ska till BM på fredag, men jag måste nog ringa henne i morgon och rådfråga. Jag tänkte om det är något speciellt....och jag behöver en läkartid. Ska jag till BM på fredag kl 13.00...då lär det vara svårt att fixa en läkartid.
    Jag hade förvärkar vid min förra grav. men detta känns för tidigt....

• Sarasnaran

axxette - Ja slemhinnorna är ju inte vad dom borde vara. Mjäff!
    Och dessa hormoner!
    Det har slutat helt nu, det var bara då i middags och sen då i eftermiddags efter jag varit ute och halkat runt. Det är varken ljust eller mörkt. Mittemellan liksom, så jag vet inte riktigt. Men Bus knölar på som h*n ska, men jag ska ringa imorgon iaf och bara få huvudet lugnat.

• Anniqa

BM lär bli nerringda imorgon....Vilka problem vi februari mammor har....

Svar på tråden BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!